Advarselstatus?!


Recommended Posts

Nogle af jer har henvendt jer, da I har undret jer lidt over hvad det der "Advarselsstatus" går ud på.

 

Faktisk er det ikke noget nyt, og læser man punkt 4 i retningslinjerne for hjemmesiden står der også følgende:

 

4. Konsekvens.

Bliver disse regler ikke overholdt, forbeholder Trommeslageren.dk sig enhver ret til at slette og fjerne de indlæg det måtte være nødvendigt. Der er endvidere risiko for, at man vil blive aktiveret i forummets advarselssystem med "dummepoint". Dette kan i yderste konsekvens, og efter gentagende regelbrud, medføre manglende rettigheder til at poste indlæg, læse indlæg eller i værste fald overhovedet at logge ind. Derfor: Tal ordentligt! På den måde kan administratoren også bruge sin tid fornuftigt, i stedet for at holde folk i ørene.

 

Kort og godt er det et system jeg har til at holde rede i hvem der ikke snakker ordenligt f.eks. Jeg kan så gøre noter, give "dummepoint" som i yderste instans kan medføre suspendering mv.

 

Det er værd at bemærke at jeg som administrator er den eneste - ud og dig selv - som kan se denne "Advarselsstatus" under din avatar. Med andre ord kender de øvrige brugere på TS ikke noget til din personlige advarselsstatus.

 

Håber det var svar nok :-)

  • Upvote 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Typisk er at man for sin egen bruger kan se gældende advarselsstatus, og får et link til at se sin egen advarselsstatus, eftersom man kan se den "fulde" visning af sin egen profil.

 

Derfor er der et link for at se sin egen advarselsstatus under ens egen avatar, og hvis man klikker på denne vil man (som regel) se, at der ikke er nogen advarsler.

 

En eventuel ændring til forumet kunne være, at man ikke viser advarselsstatuslinket, hvis der ikke er nogen advarsler.

 

 

Altså - alle har nu et sådant link når de ser sin egen avatar ude på venstresiden, men det at linket er der betyder ikke, at man har modtaget nogen advarsler - det er bare et link for at se ens egen advarselsstatus.

Link til kommentar
Del på andre sites

Typisk er at man for sin egen bruger kan se gældende advarselsstatus, og får et link til at se sin egen advarselsstatus, eftersom man kan se den "fulde" visning af sin egen profil.

 

Derfor er der et link for at se sin egen advarselsstatus under ens egen avatar, og hvis man klikker på denne vil man (som regel) se, at der ikke er nogen advarsler.

 

En eventuel ændring til forumet kunne være, at man ikke viser advarselsstatuslinket, hvis der ikke er nogen advarsler.

 

 

Altså - alle har nu et sådant link når de ser sin egen avatar ude på venstresiden, men det at linket er der betyder ikke, at man har modtaget nogen advarsler - det er bare et link for at se ens egen advarselsstatus.

Nårh, smart nok! Tak for det!

Så kan jeg trække vejret roligt igen!

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige for at gøre det helt klart: At man har en tekst under avataren der hedder "Advarselsstatus" betyder IKKE at man har fået en advarsel. Det er blot en knap…

 

 

øv øv øv!!!! troede lige jeg var en rigtig badass fra den hårde kerne..... nu er jeg bare en mand med en knap på :-(

Link til kommentar
Del på andre sites

fedt!!!!! Jeg er nemlig slet ikke badass nok ifølge gutterne i harmonikaklubben. Jeg var lige ved at få en stor tattovering da jeg så at jeg var mulig rebel/badass motherfucker her på ts ...., satme glad for at jeg ikke har nået at få bestilt tid hos den lokale HA tattovør!!!!!!

  • Upvote 2
Link til kommentar
Del på andre sites