Rexton Høreværn?


Casper Aggerholm

Recommended Posts

Jeg har været så uheldig at miste mine formstøbte rexton høreværn med 2 par filtre. Havde dem sidste til Søren frost og erik Smith drumcamp og var overbevist om at jeg havde lagt dem i min bælkentaske. Lige lidt efter var jeg på min studiebar "biobar" og fandt nogen rexton ude i gården som jeg afleverede fordi at jeg mener at huske at der kun var et sæt filtre og at jeg var overbevist om at mine egne lå i bækkentasken. Jeg har tjekket elle mine Trommeposer, bækkentasken osv, men kan simpelthen ikke finde dem.

 

Det er skide ærgeligt og jeg bliver nødt til at købe nogen nye.

Har Googlet priser og det ser ud til at de koster 1700 kr idag.

 

Det jeg vil høre om, er om i måske kender et sted der gør det billigere, hørt noget om et tilbud eller andet. Jeg kunne ko være heldig at spare nogen penge.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hmmm... Tænker lige hvad sandsynligheden er for at der lige til den fredagsbar, lige i det tidsrum, er nogen der taber høreværn af netop den type du nu står og mangler, og som du havde med dig der tidligere....

Jeg vil altså sige at der er overvejende sandsynlighed for at det var dine egne du fandt.

Ved du hvem der udleverede dem og til hvem? Hvad er proceduren for de ting der bliver fundet og indleveret til fredagsbaren. Det må være muligt at opstøve dem/den der har fået dem udleveret. Siger det bare. Det er sgu da surt at betale for noget igen. For det er jo ikke bare en 50'er det drejer sig om.

Håber i hvert fald du finder dem, og ikke skal have læderet op :(:angry:

Link til kommentar
Del på andre sites

Det kan du godt have ret i. Var bare overbevist om at mine lå i min bækkentaske, men kan selvfølgelig ha taget dem med. Har ringet til fyren som jeg afleverede dem til og han sagde at han havde lagt dem i kurven med glemte sager som jeg flere gange har kigget i. Vil prøve at finde ud af hvem der har hentet, men alle er for det meste mega fulde ink, Bartenderne. Men der virker usandsynligt at det ikke er mine. Jeg giver det er forsøg!

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu