Sabian B8 Bækner


cypress

Recommended Posts

hej.. jeg har surfet lidt rundt på sabian.com, hørt en masse soundcheks. og har forelsket mig lidt i b8-serien. bækner i bronze med dejlig skarp lyd. og prisen er helt i bund. overvejer nemlig et begynde at samle mig et setup i den serie. nogen der har erfaringer med disse bækner? er de noget værd? lyd holdbarhed osv.

 

skriv løs drenge... :doo:

 

og på forhånd tak!

sabian_b8_group1.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

billigere jo.. men ik begynder bækner... vel? eller er jeg ude og skide her? fortæl, jer der ved noget om det... de er da lavet af bronze. er det ik semiprof bækner. til forholdsvis lav pris..?

altså en 16" crash koster knap 900 kr.- så kan det da vel ik være begynder bækner. sabians begynder serie hedder jo solar, og koster ca. 500 kr. for 16" crash.

 

er forvirret nu! kom nu e sabian eksperter!!

Link til kommentar
Del på andre sites

B8-serien er lækker!!

jeg har både et 18" china (som skal sælges) - dette er b8-proog så har jeg et 8" splash i b8-pro..

Super hidsige bækkener..

dem ku jeg også forelske mig i ret hutigt!!

 

holdbarhed - helt iorden!!

 

Cypress, hvis du har interesse i mit china, så sig til..

 

The Tormentor

Link til kommentar
Del på andre sites

Synes bare at det ville være spild af penge, hvid du køber en hulens masse B8 bækkener, for derefter at blive megatræt af dem, efter kort tid, hvorefter du er nødt til at spendere endnu flere penge på nye og bedre bækkener. Så kan du jo vel lige så godt skære ind i kagen og få købt de pro-bækkener, som man nu en gang skal have :)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 uger senere...
Det er da fine mædl bækkener :gross:

 

Jeg synes dog crashene lyder meget ringe.. "klonk" agtigt.

:unsure:

Jeg kan ikke være andet en uenig der. Jeg syntes de har en utrolig fed lyd. Jeg syntes klart du skal købe B8 det er nogle utrolig fede bækkener til en god pris

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst Eversmann

Well. Jeg har selv et brugt B8 Pro Medium 16" Crash, og det spiller skam fint nok. Det har bare en tendens til at lyde meget "blik" agtigt, men hvad ved jeg? :uhm:

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg spiller selv på en B8 ( hihat ) hos min lære, den lyder i mine øre rigtig godt både ved høj og lav volume.

Som så mange andre må jeg erklærer mig enig i at B8 er fint til prisen.

Men det handler også meget om smag, Jeg har selv haft en Paiste Alpa Hi hat som vist er lidt dyre den ku jeg ikke holde ud at høre på alt for tynd og sprød til min smag.

MVH

Balzanie

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu