Hvad Har I Fået I Julegave!


kristian riege

Recommended Posts

Jeg har sgu fået gode ting!

 

Peugeot salt- og pebersæt fra far, skærebræt, microplane og skåle i det stel, jeg samler på, fra mor, et par bøger og en Slash-billet fra søster og penge fra mormor og morfar.

 

Absolut ingen dårlig høst :-D

Link til kommentar
Del på andre sites

.... Det stel du samler på....Øøøøøh, Er du en gammel dame, der er flyttet i beskyttet bolig?? ;)

 

Høhø.. Jeg tænkte nok, der ville komme en spydig kommentar til det. Jeg har såmænd bare en usund interesse for mad og det grej, man laver det med og spiser det af. Og når man så har en familie, som ikke kan sættes til at handle trommegrej, er det jo smart nok at samle på noget andet også...

Link til kommentar
Del på andre sites

En masse tøj, (dejligt med en kone indenfor tøj verdenen) et par bøger, Endeavour knivblok og endobbelt vinyl.

 

Til gengæld har jeg fået nogle fødselsdags penge som skal bruges på et nyt 18-19" crash bækken på Modern Drums udsalg.

Link til kommentar
Del på andre sites

9 par strømper, et par oldschool sorte Levi's jeans, en blender og netkabler. Bestilte en gave til mig selv i går...

En sort ROC-N-SOC Nitro Throne, en Dixson bass drum lift og en Gibraltar SC-4420S Hi-Hat Cymbal Clutch til min søn.

Mangler stadig gaver fra mine forældre og lillesøster.

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu