Hvor Øver Vi ?


Anders Olesen

Recommended Posts

Jeg øver hjemme i min kælder. Så jeg har cirka 30 sekunder hen til øvelokalet. Slå den...

 

 

 

 

 

 

 

(til gengæld kan der så ikke være andre end mig derinde...men hvorfor skulle der også det? Det der sammenspil er stærkt overvurderet...)

Link til kommentar
Del på andre sites

Flyttede fra stort hus med lækkert stort øvelokale med plads til hele bandet, plads til loungeområde, køleskab mv. her i november. Nu bor vi i lille lejlighed, så bandet øver i de fine faciliteter i Sømandskirken i Hirtshals, super lækkert sted - men jeg savner at have mine trommer i kælderen..

Link til kommentar
Del på andre sites

Flyttede fra stort hus med lækkert stort øvelokale med plads til hele bandet, plads til loungeområde, køleskab mv. her i november. Nu bor vi i lille lejlighed, så bandet øver i de fine faciliteter i Sømandskirken i Hirtshals, super lækkert sted - men jeg savner at have mine trommer i kælderen..

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg øver hjemme i min kælder. Så jeg har cirka 30 sekunder hen til øvelokalet. Slå den...

 

Jeg har omdannet min dagligstue til øvelokale.

Når jag går fra soveværelse til badeværelse, checker jeg altid om mit splash bækken lyder som det skal :tu: .

 

P.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg øver lidt rundt omkring.

 

Jeg boede i hus med med min, nu, eks, og der har jeg stadig det meste af mit grej. Så der øver jeg, når det kan lade sig gøre.

 

Så har jeg et sæt stående i øvelokalerne under musikhuset i Slagelse, hvor jeg øver med vores fest/halvballeband Medley.

 

Derudover øver jeg med mit andet band Tøsedrengenejam i en øvecontainer i Ringsted.

Link til kommentar
Del på andre sites

"RockStjernen" i Herning

en del af "R.M.H" = Rytmisk Musik Herning

fedt lokale med kodelås og jeg har det helt for mig selv ;o)

 

igennem 2 døre og vi står på en god stor scene...

 

kom glad og spil det er nemlig udover øvelokaler et udemærket spillested.

 

- Lars Riis

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg øver på paramount i Roskilde. Gammelt spillested som stadig kører undergrund død&gru, punk og hiphop. Det ligger 5 min fra hvor jeg bor.. Så det er cool. Gamle lokaler, men fed nok lyd og fedt at komme ind et sted med en stemning og ånd hvor sort sol og alle de drenge startede med at slå deres folder for 1000 år siden;)

Link til kommentar
Del på andre sites

..ungdommens hus i Fredericia..PA/div.forstærkere/trommer samt kantine for en 100kr. pr. mand pr. md..DET er billigt..(det ska`fejres) :cigar: ..ellers blir`der kun øvet på øvepad/lår og puder herhjemme i lejligheden :argh:

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har lavet et øvelokale/studie ude på vores sangers gård, med hygge hjørne und alles!!!!!

Det er bare at køre der ud sætte inears'ne til og så er vi klar til optagelse.

Det er sku noget bedre end at øveaftenerne starter med at stille op og pille ned igen som vi gjorde før i tiden.

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu