Portnoy, hvilket syn!?!


Rasmus D

Recommended Posts

Hey allesammen!

 

Jeg sad lige og tjeckede nogle site's ud og faldt noget lidt mærkeligt. Mike Portnoy bag et minimalt Ludwig sæt! (tjek billedet).

 

Beskrivelse af koncerten:

"Mike Portnoy, Paul Gilbert, Matt Bissonette and Neal Morse played at New York's BB King Club as Yellow Matter Custard as a Beatles Tribute band."

 

Det må sgu ha været en fed koncert! Den kommer måske ud på dvd...

 

Nå.. Men er det ikke et fantastisk billede? Portnoy har begrænset sig selv til det mest enkle. Det troede jeg aldrig skulle ske! :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Hmm... Jeg tror ikke det der er et Ludwig. Se tomholderen. Måske er det et Tama, der har elavet en speciel-udgave til ham. :blink:

 

anyway, det er et fedt billede, og det må have været en stor koncert!!

 

Hilsen Mathias

Link til kommentar
Del på andre sites

Hmm... Jeg tror ikke det der er et Ludwig. Se tomholderen. Måske er det et Tama, der har elavet en speciel-udgave til ham. :blink:

 

anyway, det er et fedt billede, og det må have været en stor koncert!!

 

Hilsen Mathias

Hmm, de reifer ser også lidt mistænkelige ud - de er i hvert fald ikke fra et gammel vintage-sæt, men de kan jo være skiftet(samme med tomholder). :blink:

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja, det kan selvfølgelig godt være at Tama har custom bygget et eller andet til ham. Det er i hvert fald heller ikke til at se nogen af billederne (heller ik på portnoys hjemmeside) at der skulle side et Ludwig mærke nogen steder....

 

Mpj>>> Ja Siamese Monster er noget lidt andet... B)

Link til kommentar
Del på andre sites

Udover det så er det en YDERST lækker finish på de trommer... Den er sådan i stil med de gamle vintage ludwig ikke? Min lærer har vidst sådan et sæt, men det er gammelt og slidt. Det der er fanme flot. B)

 

M

Link til kommentar
Del på andre sites

Hehehe

 

 

Nu må jeg lige forsvarer mig selv som Ludwig vintage trommeslager. Grey Oyster :) er den fedeste lakering der findes til et trommesæt! Og selv Ludwig's nye forsøg på at lave tributes til det gamle mesterværk holder ikke!

 

 

Premier og DW prøver endda med noget champagne sparkle, og det er så grimt så grimt! :tu:

 

Yessir

 

Mads Valther

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 måneder senere...
  • 9 måneder senere...
  • 7 måneder senere...
Det må sgu ha været en fed koncert! Den kommer måske ud på dvd...

Ohøj! Ved godt det er meget lang tid siden der sidst blev skrevet i dette topic!

Men der er på Modern Drummer Festival 2003 dvd'n et udklip fra den første koncert drengene spillede sammen under navnet Yellow Matter Custard og det er selvfølgelig et Beatles coverband!

Han lavede ligeledes et Lez Zeppelin coverband-projekt hvor Tama også special-lavede et Bonham-alike sæt til lejligheden! Sweet deal!

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er klart! Jeg tror ikke Tama vil være så glad hvis han begyndte at spille på andre mærker... og så bliver de jo nød til at specialbygge de sæt han vil have, her i blandt Ringo sættet og Bonham sættet! Meget cool :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu