Ulrich - Bækkener Uden Print?


ejnar1000

Recommended Posts

Jeg har ved Lars Ulrichs set up tit studset over at der på oversiden af hans Zildjian bækkener ikke er noget print at finde, men kun på undersiden...

 

På billeder fra studie sessions og lig. lader det til at han spiller på "normale" bækkener, men live syntes jeg tit at have bemærket at det øverste logo af en eller anden grund er fjernet. Nogen som kender en god forklaring på dette?

Link til kommentar
Del på andre sites

Lars Ulrich spiller med A customs projection crashes. Måske er logoet der ikke fordi de renser hans bækner, da de nok skal se skinende/flotte ud live, gætter jeg på. Zildjian logoet er nemlig på undersiden af hans bækner:)

Link til kommentar
Del på andre sites

Man kunne måske forestille sig, at Lars ikke vil have logoer på sine bækkener, men at Zildjian - som hans endorser - ikke vil have, at han fjerner dem? ... Så de har fundet en middelvej med logoer på bagsiden, som publikum kan se, hvorved Zildjian er glade, men ingen logoer på toppen, så Lars kan nyde blanke, rene bækkener og dermed også er glad.

Redigeret af Christopher Vejlager
Link til kommentar
Del på andre sites

Hi Ejnar,

Thanks for the email. Fading from the logos is because of cleaning and usage! I believe Lars’ drum tech cleans his cymbals for him.

Here's his set up:

14" Dyno Beat hh

(2) 17" A Custom Projection

(1) 18" A Custom Projection

(1) 18" Oriental (as a ride)

(1) 20" Oriental

Kind regards,

Dave @ Z Care U.S.A.

David Gutierrez

Z Customer Care U.S.A.

zildjian.com / gen-16.com

Check out our NEW! “Profiles in Drumming” feature: http://zildjian.com/ProfilesInDrumming

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu