Overraskende Gode In-Ears: T-Jays


Recommended Posts

Hej Slagere!

Jeg bliver nødt til lige at anbefale et virkelig godt sæt in-ears.

Det er de såkaldte t-jays three. De spiller VIRKELIG godt. De er de første in-ears (ihvertfald til under 1500,-) der spiller med så god lydkvalitet. Særligt bunden er formidabel fast og dyb. De macher til fulde mine store lukkede hovedtelefoners dybde.

Det bedste af det hele er, at de koster halvdelen af konkurrenterne: 699,-

 

T-jays ligger i den gode ende af JAYS - mærket. De billigste a-jays skulle faktisk også være gode og de koster halvdelen af t-jays.

Prøv dem - før din bassist ;)

 

Her er et link: http://www.jays.se/products

 

tjays_series_gallery_three_earphones_black.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

Spændende! Dem har jeg ikke hørt om før..

Gad vide hvordan de gør sig sammenlignet med et par Shure SE215, som jeg netop har købt mit par nr. to af - da mine gamle gik i stykker.

Jeg overvejede lidt at smide lidt ekstra knaster i puljen til et par Westone UM1. Men hvis man skal tro på de (mange) anmeldelser jeg har læst - skulle det ikke være det værd.

Nu har jeg også været rigtig glad for mine gamle Shure - så der var i realiteten ingen grund til at købe nogle andre.

 

Hvor er du stødt på de t-Jays? Er det nogle du har fået anbefalet?

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har haft et par a-Jays, som desværre gik i stykker, men ja de lyder VILDT godt til prisen, virkelig!

Dog brugte jeg ikke mine til trommer, men bare til at høre musik på farten osv.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lyder spændende!

 

Bruger du dem når du spiller også, hvor godt dæmper de?

 

Jeg vil også virkeligt gerne høre om nogle kan lave en sammenligning med Shure SE215, eller SE425?

 

Jeg står nemlig og skal til at investere i nye in-ears :)

  • Upvote 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Har haft A-Jays three i mere end to år og der er ikke noget der når dem til sokkeholderne rent prismæssigt. Lydbilledet er meget åbent med god luft og bund. Mellemtonen er en anelse tilbagetrukket i forhold til Shure generelt. De leveres med både gummi-dippedutter og skum-duppeditter så der er god mulighed for optimal pasform og dermed også glimrende dæmpning. T-Jays må være helt fantastiske hvis de er bedre end A-Jays :tu:

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg vil gerne forsøge at referere til Shure. Vi har nogle i bandet, men skal lige have dem begge samtidig for at kunne vurdere. De kan spille lavt og det fede er, at bunden følger med. De skulle være bedre end a-jays, selvom jeg ikke har prøvet dem. Bunden er så klar at man næsten føler at lyden kommer bagved en - hmm svært at forklare, men den er virkelig fed!

Jeg har læst mig frem gennem tests og reviews og deres kvalitet - derfor valgte jeg dem.

De dæmper rigtig godt - bedre end mine tromme-hovedtelefoner der dæmper 25 dB.

 

Jeg fandt denne test af dem. De beklager sig over at de ikke passer så godt i ørene, men det har jeg ikke oplevet. Det er jo en ret individuel ting...

http://www.digitaltrends.com/headphone-reviews/jays-t-jays-three-review/

 

--- og så er der kevlar forstærkning i ledningerne på THREE-modellen... ;)

Redigeret af andersvestergaard
Link til kommentar
Del på andre sites

Kan disse T-Jays købes i musikforretninger herhjemme ?

 

Hvis nogen alligevel skal købe kan jeg være interesseret i at prøve et sæt ( måske der kan opnås lidt rabat hvis flere går sammen... ? )

 

/BRJ.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 5 uger senere...

Jeg har ikke haft dem længe nok til at vurdere holdbarheden men ved at T-jay lll er forstærket i ledningen. Det er dog ikke noget man kan se/mærke. Mener der er 4 størrelser plugs. De passer mig fint, men det er jo meget individuelt. De dæmper godt og lyder endnu bedre. Men det er jo bare min uforbeholdne mening. Håber I vil give mig ret.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er klar på en samkøb hvis det er...

 

 

Mikas, - du siger bare til, hvis du skal købe. Så er jeg med på et sæt og så deler vi selvfølgelig fragt/porto.

 

/BRJ

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu