Mit Første Drumcover!


Anders Meinhardt

Recommended Posts

... fee´ go´ energi gennem hele numret ...

 

... go´ kameramand - godt klippet ... ( både hår og billeder ) ...

 

- når jeg ser den mere énd éen gang ... - så det fordi jeg er heelt vildt pjattet med de sidste sekunder ... - der får man bare " blikket" !!!

 

... fed opstilling af sættet ... -det kan give inspiration til at man selv "tør" eksperimentere ...

Link til kommentar
Del på andre sites

Rygtet er løbet i forvejen Anders. Du er uhyggelig og overdrevet god. Har bare lige et spørgsmål (har mange, men det griber vist for vidt at spørge "Hvordan"). Hvordan stemmer du din lille stortromme og hvilke skind har du på den?

 

 

TAK!!!!

 

Jeg bruger et coated Powerstroke 3 som slagskind og et hvilket som helst enkelt-lags skind som front. Netop denne den ekstra stortromme er altid pisse besværlig at stemme for den er irriterende følsom overfor temperatur/akkoustik osv... nogle dage lyder den af 2 mio og andre dage kan jeg ikke få ordenligt hul igennem på den. Men grundlæggende bliver begge skind stemt ret lavt. Slagskindet er altid spændt en smule højere end resonansskindet, men der skal altid justeres/stemmes udfra hvilket rum/scene den står på. I denne video er det en 14x14 gulvtam. Men jeg har også brugt 16x16 og 18x16 en del.

 

:-)

 

-Og spørg bare løs!!!!!

Redigeret af Anders Meinhardt
Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu