You Do Not Have Permission To View This Topic


Gandrum

Recommended Posts

Undskyld... men kunne dette ikke snart blive fixet? "You do not have permission to view this topic." :argh::(

Jeg synes, at det er ofte at man klikker på links hvor ovenstående besked kommer frem.... og det er - for at sige det mildt - smadder irriterende...

 

/Gandrum

Redigeret af Gandrum
Link til kommentar
Del på andre sites

Jamen så skal den jo ikke være synlig for brugerne af sitet.

 

Det kan da ikke være rigtigt, at man skal trykke forgæves på et link ... altså et link som ikke virker...???

 

Undskyld mig....meeen det er vel ikke et stort problem?

Det går nok...

 

Jesper

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er da uholdbart, at et link ikke virker på et site... det er jeg vel næppe den eneste der synes og det ser man da heller ikke på andre velfungerende sites.

 

Det optimale vil være, at alle links som ikke virker bliver slettet for offentligheden, således at man ikke trykker forgæves på diverse links. Fx. bør der være en kobling imellem hvis evt. en bruger sletter et emne, at det så også bliver slettet på sitet, og det dermed ikke er synlig for brugerne mere...

 

Desuden har der ikke tidligere været dette problem på dette site, så må da kunne løses...

Redigeret af Gandrum
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst jon petersen

??

 

Jeg tror du misforstår....

 

Hvis jeg her linker til en tråd, som Jesper har skrevet og nogle måneder senere sletter - så får du den nævnte fejlmelding.

 

Hvem tror du skulle fjerne de links?

 

 

Venligst

 

Jon

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst jon petersen

Eller handler det mere om, at du ikke kan lide ordlyden - at du hellere vil have at der stod: "Det, du gerne ville se er desværre blevet slettet"?

 

Jon

Link til kommentar
Del på andre sites

??

 

Jeg tror du misforstår....

 

Hvis jeg her linker til en tråd, som Jesper har skrevet og nogle måneder senere sletter - så får du den nævnte fejlmelding.

 

Hvem tror du skulle fjerne de links?

 

 

Venligst

 

Jon

Hvis tråden slettes, så skal linket også slettes automatisk... det er det jeg mener... :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Linksne skal ikke slettes-- giver ingen mening.

Men jeg oplever det også ofte på forsiden af websitet under eksempelvis salg hvor gamle post's stadig bliver vist og npr man så trykker på dem får man fejl meddelelsen. Det er naturligvis lidt uheldigt, og der vil jeg mene de ikke skal vises hvis de er blevet slettet.

 

Men at slette dem på folks indlæg det er da helt ved siden af ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Der er et lille problem som opstod i kølvandet på den store opdatering i december. Det handler om, at når man sletter en tråd på dette nye forum, så bliver den ikke permanent fjernet men kun "visuelt" fjernet. Dvs. jeg kan - som admin - stadig se dem og med muligheden for at genskabe indholdet igen. Forummet sletter så selv tråden permanent efter nogle dage.

 

Problemet opstår ved, at det script jeg har skrevet til forsiden som henter seneste emner fra brugtmarkedet ikke kan skelne mellem hvad der på forum kaldes "fjernet indhold" og "ikke fjernet indhold". Dette script tager bare hvad der står i databasen og smider det på forsiden.

 

MEN … jeg har netop nu fundet en løsning og kodet dette script om, hvorfor der ikke længere vil være døde links til salgsemner fra forsiden.

 

Beklager forvirringen.

  • Upvote 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst jon petersen

Hvis tråden slettes, så skal linket også slettes automatisk... det er det jeg mener... :-)

 

 

En sådan funktion har jeg aldrig set på nogle af de fora, jeg benytter mig af.

 

Og hvis den findes, vil den jo bare skabe andre og ny problemer, i-og-med at der så vil være eksisterende tråde, hvis formuleringer ikke længere giver mening, fordi et (godtnok) dødt link er blevet fjernet - og at man jo ikke kan se at noget er fjernet. Så vil jeg hellere leve med et dødt link, og forklaringen om at du ikke kan se det billede, som linket peger til, da det desværre er slettet...eller hvad det nu er.

 

 

Jon

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu