Namm Betyder Nyheder


k_50

Recommended Posts

Hey

 

Jeg ville lige dele nogle af dette års gear-nyheder, som jeg har opsnappet på diverse fora henne på Internettet...

 

Indtil videre er det her, hvad jeg har fundet:

 

 

Ludwig

 

Ud over det nye, lille Keystone Badge, som kommer på Classic Maple, Legacy og muligvis Supra/BB, og en del finishes ser det ud til, at Ludwig har frembragt et kombineret spændehus og tom-beslag i et forsøg på at gøre RIMS ol. overflødigt. Alt efter hvordan, det fungerer, synes jeg godt, det kan være en spændende nyhed.

 

150944_10151283121287917_1506846623_n.jpg

 

 

 

Zildjian

 

Nye bækkener, blandt andet 19" og 20" A thin crash og 23" sweet ride.

 

 

Pearl

 

Export vender tilbage, og det billige hardware har fået lidt opgrades. Den nye Demonator pedal ser egentlig meget sjov ud, synes jeg.

www.youtube.com/watch?v=oxEVEFU84S0

 

 

Tama

 

Iron Cobra pedalerne har fået nyt design, og findes nu i to udgaver. Iron Cobra 200 ligner ret meget den gamle, mens Iron Cobra 600 har udskiftelige cams og diverse smarthed.

 

Star Drum. Her er for en gangs skyld en ny serie trommer, som godt kan tricke noget GAS hos mig. Noget af hardwaren virker lidt dimset/gimmick-agtigt, men tynde kedler med rerings og afrundede 45 graders kanter og lilletrommer med 8 spændehuse er til gengæld lige mig. De (semi)isolerende stortrommeben, synes jeg også, er ret sejge.

Produceret i Japan, bubinga- eller ahornkedler, lilletrommer også som solid eller stavlimet. Lidt retro-agtige finishes med mulighed for indlæg à la de gamle Artwood lilletrommer.

Jeg får garanteret aldrig råd til et sæt, men de skal alligevel checkes ud, når de kommer. Om ikke andet er en lilletromme jo ikke helt uden for rækkevidde, hvis man strammer balderne lidt...

  • Upvote 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu