Om At Byde På Ebay


Kasper Stougaard

Recommended Posts

Kender i det der med at det nogle gange er utrolig svært at holde sig, til det man egentlig besluttede sig for skulle være loftet?

 

Nej!

 

Og jeg vil vove den påstand, at du kan spare penge ved at snigbyde på Ebay i sidste sekund. Hvis du fyrer dit maxbud af med det samme, udfordrer du alle dem, der "liiige skal lidt mere". Men metoden kræver en 100% stålsat selvkontrol. Jeg gør gerne det, at jeg tjekker auktionen 5 min. før slut. Lige følger med et minuts tid, og så indtaster mit bud i budfeltet. Men jeg venter med at fyre det af indtil 5 sekunder i lukketid. På den måde kan du sommetider narre andre til at tro, at der er "fred og ingen fare". Andre gange er der en eller flere, som i ventetiden fyrer højere bud af, men det er der så ikke noget at gøre ved - vi skulle jo alligevel ikke højere op, vel?

 

Mvh

Erik

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvad med de der sniperbudsoftwareting, der gør det der for dig? Virker det? Bruger alle de hardcore bidders det?

 

Det ved jeg ikke! En del af fornøjelsen er jo at deltage personligt i kampen. :cigar: Det er nu forøvrigt (for) lang tid siden, jeg sidst deltog.

 

Mvh

Erik

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu