Sabian Cymbal Vote Contest - Second Place Winner‏ Is...


Max

Recommended Posts

.....mig :D

 

Hej folken's,

 

jeg bliver lige nød til at dele min enorme glæde og overraskelse med jer herinde..

 

Da jeg åbnede min mail idag var der er kanon overraskelse i form af en mail fra Katie Bursey, eMarketing Coordinator for Sabian, med en overskrift som lød: SABIAN Cymbal Vote Contest - Second Place Winner‏!

 

Mail startede således:

Dear Max,

 

I would like to congratulate you on winning the 4 Cymbal Vote models! Your name was selected in a random drawing of all entrants yesterday.

 

Det vil jo så med andre ord sige, at jeg har vundet 1 stk af hver vinder-bækken i Sabian Cymbal Vote 2013.

 

Jeg skulle så tage stilling til om jeg ville have 21 eller 24" AA Bash Ride,

14 eller 16" AAX X-Plosion Hats og 8 eller 10" AAX Air Splash.

Dertil 1 stk. 18" AAX Freq Crash.

 

Så dagen idag er gået med at lytte, atter en gang (eller tusinde gange) på de forskellige dejlige bækner og derefter sende et svar retur til den søde Katie fra Sabian.

 

Jeg bestilte følgende:

-24" AA Bash Ride

-16" AAX X-Plosion Hats

-10" AAX Air Splash

-18" AAX Freq Crash

 

Jeg glæder mig nu som en sindsyg til at modtage disse super fede bækner og især de enorme 16" AAX X-Plosion Hats og det vilde 24" AA Bash Ride.

Jeg har aldrig prøvet så store bækner før, de kommer til at brage igennem enhver lydmur! :tu:

 

Så nu er det bare at vente på at de dukker op, der ville gå 4-6 uger.. :argh:

Indtil da vil mit navn blive nævnt på Sabians website og deres Facebook/Twitter gruppe.

 

Se mere på http://2013.cymbalvote.com/

 

Hygge..

Link til kommentar
Del på andre sites

Tak alle sammen, jeg skal nok komme med min bedømmelse og en masse billeder når de er landet. :D

Jeg tænkte også på hvordan 24" Ride og 16" Hihat vil lyde hvis man spiller blidt på dem, Rabben...

Det får jeg jo og høre til den tid... :wacko:

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er sgu vildt! Stort illykke med det.

 

Er det ikke lige før man bliver lidt skeptisk og tror det er en joke, når man får sådan en mail ind i boksen?

 

Mange tak,

 

jo meget skeptisk, især når det er sådan en verdensomspændende konkurrence.

Hvor store er ens chance så lige... og jeg vinder sku ellers aldrig noget.

Så du kan tro at jeg har tjekket hende Katie Bursey på nettet og den ser ud til at være god nok :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month senere...

....Så folkens, nu kom den længe ventede dag hvor jeg modtog en dejlig stor pakke fra Canada..

 

Jeg har desværre ikke haft tid til at spille det store på dem endnu, men den smulle jeg har spillet på dem er jeg meget overrasket over hvor fede de hver især er.. I får en mere nuanceret anmeldelse senere.

 

Jeg spurgte iøvrigt Katie fra Sabian om det var muligt at tilkøbe en 24" Cymbal bag (selvfølge for egen regning) til mit kommende 24" Bash Ride. Jeg fik aldrig noget svar retur på dette spørgsmål men da jeg åbnede min pakke havde hun smidt en ved uden beregning! Det er fa'me god stil :tu:

 

Nå, nok snak som lovede får I her nogle billeder af herlighederne..

 

thumb-05DB_515209C8.jpg

thumb-2399_51520A2C.jpg

...og en meget glad mand :D

thumb-7D03_515209C8.jpg

thumb-B23A_51520A2C.jpg

thumb-8639_51520AA9.jpg

thumb-3902_51520AA9.jpg

thumb-194E_51520C02.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er fandme kanon der, og du har jo ifølge signatur HH, og HHX på lager i forvejen. Så der må da være seriøs basis for at lave et meget varieret setup af 3-4 serier hvor alle jo har Sabian grundlyden indbygget, så de blender ordentligt. Elsker spændende bækken setups.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvor er det mega sejt, stort tillykke med det Max! Og super god stil at de lige smider en taske oven i.

 

Håber du får mange gode timer med dem!

 

Mange tak Kasper..

 

Ja det er sku god stil lige at smide sådan en fin 24" taske ved u/b..

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er fandme kanon der, og du har jo ifølge signatur HH, og HHX på lager i forvejen. Så der må da være seriøs basis for at lave et meget varieret setup af 3-4 serier hvor alle jo har Sabian grundlyden indbygget, så de blender ordentligt. Elsker spændende bækken setups.

 

ja jeg har både AAX, HH og HHX men det er længe siden at jeg har haft AA men det skal jeg da lige love for at jeg har fået nu i form af er gigantisk 24" Bash Ride! :D

Jeg kunne rigtig godt tænke mig et 18" AA Medium Thin Crash til samlingen..

Det er super fedt at mikse sit bækken setup, så der kommer forskellige nuancer og niveauer .

 

Jeg har i øvrigt overvejet at lave et lille Sabian bækken flash herinde.. :hmm:

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu