Vankraft


Sander

Recommended Posts

Hej folkens

 

Jeg har fået lov til at spille med i det her nystartet projekt, VanKraft. Jeg synes I skal tage et lyt:

 

http://vankraft.bandcamp.com/

 

(Mine favoritter er TreadMill og Eat a Pill)

 

Mens, I lytter så kan jo lige fortælle lidt. Bandet består indtil videre af Gui/vok, bas og 2 trommeslagere..så vi skal lige finde ud af hvordan vi for afviklet kor og keys.

 

Jeg synes sq det er sjovt - især fordi det er fantastisk svært at være 2 trommeslagere - som I måske ogs' ka' høre på nogle af indspilningerne.. :-)

 

Samtidig er det også forsangerens første projekt som sanger og sangskriver - så alting er meget nyt for os alle... :-)

 

Jeg håber I vil komme med lidt kontruktiv kritik og måske smide et like på www.facebook/VanKraft

 

Over and out

 

Mads

Redigeret af Sander
Link til kommentar
Del på andre sites

Synes generelt det lyder meget fedt, lagde slet ikke mærke til at der var to trommeslagere før du skrev det, men havde selvfølgelig heller ikke lyttet så længe da jeg læste.

 

Hvordan er det at være to slagere i samme band? Hvornår fungerer det ikke?

 

Mvh

Link til kommentar
Del på andre sites

Synes generelt det lyder meget fedt, lagde slet ikke mærke til at der var to trommeslagere før du skrev det, men havde selvfølgelig heller ikke lyttet så længe da jeg læste.

 

Hvordan er det at være to slagere i samme band? Hvornår fungerer det ikke?

 

Mvh

 

Jeg synes faktisk heller ikke det at vi er 2 slagere kommer lige så godt til udtryk på de her indspilninger som det gør live. Live er det superfedt og det er sjovt at tænke dynamikken i lag og ikke i volume.. det svære er at være tight - det er ret vildt så forskelligt to trommeslagere kan ligge på beatet..vi burde måske ha' øvet lidt mere inden vi indspillede - men jeg er faktisk megatilfreds med resultatet alt taget i betragtning..

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu