Mgk. Er Dette Trommespil Kvalificeret Nok?


Recommended Posts

Den gad ikke sende svaret, så fik trykket en helveds masse gange - hvorefter den så sendte hele lortet på en gang.. Damn it! :-)

 

Mobiler har ingen selvstændig vilje. De kan altså ikke "gide" eller "ikke gide". Iøvrigt er der da en del, der tyder på, at den faktisk godt "gad" alligevel - flere gange! :tu:

 

Mvh

Erik

Redigeret af erik frey
Link til kommentar
Del på andre sites

Enig med Peter!

 

Jeg hår på MGK midt/vest lige nu, og jeg kan give dig et meget vigtig råd (udover alt det de andre har nævnt en million gange for dig) - spil så det groover! Teknik er cool, men de vægter groove og musikalitet højere.

 

Husk at der til prøven vil være ca(det var til min):

2 numre af eget valg - et med impro.

prima vista trommenode

Rytmeimmitation

Sang

Impro over et spillet groove(ukendt) fra en censor.

 

 

Som du/i spillede i de to numre du har lagt op, så må jeg nok desværre sige, at det nok ikke helt rækker. Hvis man ikke er tight, så trækker det virkelig ned hos censorerne. MEN! Du har stadig tid til at øve, så bare på med handsken, så har du måske en chance!

 

Mvh.

Casper

 

Tak for dette!!!

 

Har lige nogle spørgsmål!

 

Det man skal synge, er det selvvalgt eller? - og lægges der meget vægt på dette?

 

Prima vista trommenode? forklar danke!

 

Mvh

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst Rasmus Vorm

Tak for dette!!!

 

Har lige nogle spørgsmål!

 

Det man skal synge, er det selvvalgt eller? - og lægges der meget vægt på dette?

 

Prima vista trommenode? forklar danke!

 

Mvh

 

eftersang (de spiller en frase på klaver, som du så skal synge) og en tromme primavista, som typisk er otte takters lilletromme og otte takters groove. :)

 

De ligger vægt på det hele, men bare sørg for at spille fedt og have tjekket de overnævnte ting ud, så det ikke kommer som en overraskelse.

Redigeret af Rasmus Vorm
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 uger senere...

 

 

eftersang (de spiller en frase på klaver, som du så skal synge) og en tromme primavista, som typisk er otte takters lilletromme og otte takters groove. :)

 

De ligger vægt på det hele, men bare sørg for at spille fedt og have tjekket de overnævnte ting ud, så det ikke kommer som en overraskelse.

 

What he said ^ :-))

Redigeret af cipper77
Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu