Modspil-Release


Sander

Recommended Posts

Endelig! Vi har været rigtig længe undervejs! Det har været en vild hård og opslidende proces, men nu er vi færdige og klar til at holde releasefest imorgen, fredag, på Psykopaten på Frederiksberg. I er alle velkomne!! Jeg synes I skal tage et kig på vidunderet her:

 

image-DAAC_512613D7.jpg

 

Jeg ved ik' hvor mange af jer der har prøvet det - men vi har virkelig haft nogle kriser undervejs, og det gør bare fornemmelsen SÅ meget bedre!

 

Det fede er at folk viser interesse for dén og vi har lige fået vores første anmeldelse - selvfølgelig fra fra et kvindeblad...

 

http://www.oestrogen...px#.USYV3VpyZFs

 

I kan da ogs' lige kigge på vores første video til singlen "mod din vilje" som spiller på P4 i øjeblikket..

 

 

Der er måske ikke den store grund til jeg skriver herinde - andet end jeg er kisteglad og havde lyst til at dele det med nogle kollegaer! En stor tak til Mads Valther for lån af lilletrommer! Mads, PM din adresse - så sender jeg en plade din vej!

 

Til sidst, lige et billede af en seriøs og koncentreret undertegnede i studiet :-)

 

image-1F90_512613D7.jpg

 

Tjek evt. www.facebook.com/bandetmodspil - vi er glade for nye "followers"... :-)

 

Nu skal jeg ikke forstyrre mere..

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu