Vores Sæt På Arbejde, 2013


seitan

Recommended Posts

  • 2 uger senere...

Fra det ene af weekendens to jobs, på Café Ciffy i Hjørring her weekenden - næste weekend er det to jobs på Greens Pub i Skagen. Vi spiller 60'er og 70'er rock (Hendrix, The Rolling Stones, Led Zeppelin, AC/DC, Clapton/Cream mv.)

 

Hamma EMI: 24x14, 18x16, 16x15, 13x9

Premier 36 lilletromme (14x6,5 alu)

Paiste Giant Beat 15" hat, 20", 24" og et 22" 2002 medium ride

DW3000-serie hardware, DW5000 BD-pedal

 

Tryk og billedet vokser

 

thumb-B821_51BEC86A.jpg

Redigeret af Stougaard
Link til kommentar
Del på andre sites

Mit (venstre-vendte) el-sæt på job ved byfest i Rødding (nær Spøttrup Slot i Jylland).

 

image-CBC0_51C1EFBF.jpg

 

 

Ved godt, det ikke just er ts-brugernes "kop te" med disse el-sæt ... men der squ' penge i skidtet herude vestpå. :hmm:

 

Faktisk er det eneste måde (set ud fra min optik) at tjene penge på musik herude!!

 

Og ... faktisk er et sådant TD12 ikke at kimse ad. Meget spille-følsomt alt efter om du slår hårdt eller dæmpet. Og du kan "koge" et bækken op - li'som et rigtigt bækken (ikke muligt på mit tidligere TD10).

 

Rent lydmæssigt bliver det jo aldrig som et rigtigt trommesæt (særlig lilletrommen halter lidt!!) - men alt i alt er det til at leve med (... særligt når man tænker på hyren! :cigar: )

 

Byens indbyggere var dog yderst tilfredse med lyden. De var (næsten) alle til festen ... nok små 300 mennesker. Til gengæld leverede de en aften udover det sædvanlige. De var på dansegulvet fra start til slut ...

 

... og særlig de unge mennesker var oppe at koge sidst på aftenen, hvor vi (gamle) musikere forsøgte os med lidt rock krydret med Lucas Graham, Noah og (s'fø'li) den unge Seebach!

Redigeret af søs
Link til kommentar
Del på andre sites

... I fortsættelse af forrige indlæg, følger lige denne:

 

image-1B2B_51C6C774.jpg

 

Her mine "rigtige" trommer på job - i går lørdag - til et lille velgørenheds-arrangement under primitive forhold.

 

Ingen penge i det, men det var smadder-hyggeligt at spille med 4 andre "ældre" mænd (alle 50+) - i et sammenbragt band kun til dette ene formål!

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst jon petersen

Johan fyrer den af i forgrunden - jeg passer butikken omme bagved:

 

image-F134_51CDE106.jpg

 

Torvet i Faxe i går.

 

 

Jon

Redigeret af jon petersen
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst jon petersen

Ja, det er helt utroligt som klæder skaber folk.....

 

:-)

 

Lilletrommen er nu også fin.

 

 

Jon

Redigeret af jon petersen
Link til kommentar
Del på andre sites

Mit modificerede Manu Katché kit til en fest i et telt, hvor det viste sig, at kant mellem tag og væg ikke var heeeelt tæt, hvilket resulterede i pænt våde bukser til gammel-smølfen (mig).

Og jeg sad stort set ovenpå slush-icemaskinen, hvilken damerne frekventerede hele aftenen. Så ikkke noget "ride-spil" når de kastede deres attributter ind over mit 21" Paiste Signature Dry Heavy ride ...

 

Men på trods af antallet af gæster (30), så var det en fest der vil gå over i musikhistorien på de kanter - det var vildt sjovt!!!

 

2013-06-22 23.09.43.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

Her er mine trommer juni 2012.

 

Tia Drums:

12x9 - 16x16 - 22x18

 

Anatolian Cymbals

16"-17"-18" Diamond Trinity

14" Hihat Diamond Trinity

20" Ride Signature

10" Splash Ultimate

 

Roland RMP-12 snare

Alesis Sample-pad

 

 

Trommesæt.jpg

Suldrup.jpg

Redigeret af Mik B.
Link til kommentar
Del på andre sites

... som tråden hedder : Vores sæt på arbejde ...

 

Niki´s Bling Bling sæt til Grevens sølvbryllup ...

 

 

bling2.JPG

 

 

Med Niki bag kedlerne ... lyden er bare iorden ...

bling1.JPG

 

 

Med Grevens bag kedlerne ... udseende er bare iorden ...

bling3.JPG

 

 

... og så med de 5 tilstedeværende trommeslagere foran sættet:

- Grevens - Niki - Jon - Henrik - Casper -

bling.JPG

 

 

... Vores Sæt ... Vores Øl ... Tak for lån :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst jon petersen

Light?!?

 

Hvis der havde været SÅ meget knald på TS-dagene, havde jeg ikke overlevet 2 døgn....

 

 

Jon

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 uger senere...
  • 3 uger senere...
  • 2 uger senere...

MC fest.

Hold nu k... hvor MCfolket forstår at feste.

2,8 meter fra bandet, blev der brændt dæk af, på en mortherfucker maskine, der havde taget de 7 trin op på træterrassen, satte forhjulet mod klubhuset og gav G-A-S. Det åbne telt hvor vi stod var FYLDT med røg, indtil vinden fik luftet ud .....

 

Blanding af det stor og det lille Yamaha-sæt. Burde nok ha' haft "hele svineriet" med ....

 

543873_409378919167306_1485124621_n.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu