Tilbagefald! Gas-Udslip


Recommended Posts

Frit lejde til alle, der har trang til at håne!!!

 

Kombinationen af snare på hylde, trommeelev med ønske om trommesæt, Kasper Ergemanns skampris på et early era Pearl ÆMÆLÆX i en lækker finish, svag karakter samt behovet for lidt action blev det, der udløste et moderat tilbagefald i min ellers helt i skak satte GAS...

 

Sættet er 22x16 og 16x16 i den tidlige version uden underlag på badge og den lettere forhadte højglanslak inden i kedlerne. 13x10(11?) og 15x14 er i den senere version med uden højglanslak og plastikunder badges...

 

16" og 13" blev til et rigtigt fedt junglekit til min otteårige elev Alberte... Så nu spiller hun på Pearl toptrommer og Anatolian Ultimate-bækkener! :-)

 

22" og 15" har jeg med på jobs denne weekend og med coated Emp. og clear Amb. i fornuftig stand på 15", et skift til Powerstroke3 Renaissance på BD og et velskåret hul i fronten, en lille plaid i bunden og lidt tuning, så giver den BD et solidt los i klodserne og er en fornøjelse at spille på.. 15" er en jomfrukedel med I.S.S-rim på og lyder super godt og varmt. Nem at stemme, god solid boomfactor og smilet på juntafars læber er svært at fjerne...

 

Det er et sæt, der kommer til at spille mange, mange, mange, lange sange!!!

 

Hilsen

 

GAS-genkureret Legolas juntafar ;-)

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Med den recession markedet har oplevet gennem lang tid kan vi kun bifalde ethvert GAS tilbagefald! :tu:

 

Velkommen tilbage blandt de købendes rækker og hjertelig tillykke med det nye sæt :kiss:

 

Mange hilsner

Claus

Link til kommentar
Del på andre sites

- tilløk mæ Pørl ÆMÆLÆXét ... - med valg af det sæt er det jo ikke et tilbagefald, nærmere en genfødsel efter en åbenbaring fra de højererer magter ... ... jeg er sikker på at det lille jesusbarn oppe i guds egen himmel også spiller på Pearl ... ... alt andet ville være upassende ved "perleporten" ...

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu