Nu Er De Her - De Nye Ts Trøjer!


Gunnar Kristiansen

Recommended Posts

Det sker jævnligt at folk spørger til hvonår der kommer nye TS trøjer til salg - hvis der altså nogensinde gør. Her er det korte svar: Nu!


Jeg har fået trykt et stak trøjer som nu er sat til salg. Trøjerne er af en god - ikke for tyk - bomuldskvalitet, så selvom de er sorte er de til at holde ud at bære, når nu foråret og sommeren kommer.


Alt hvad du skal vide og gøre i forhold til bestilling heraf, kan du læse om på bestillingssiden som der er linket til nederst.


HUSK VENLIGST AT LÆSE DET HELE FØR DU BESTILLER.


Håber I kan lide den!


ts_080313_ts-shirt.jpg


LINK TIL BESTILLING

Link til kommentar
Del på andre sites

Uha da - de ser lækre ud! Jeg er klar til at lægge en bestilling - men er stadig lidt i tvivl om størrelse.. Gunnar: Hvad størrelse bruger du - bare til en sammenligning?

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg bruger Large - det tror jeg også du gør. XL er bare en bredere version af Large.

Super - tak for det, Gunnar! :-)

Så får jeg smidt en bestilling afsted med det samme!

Link til kommentar
Del på andre sites

er der ikke et eller andet galt med de mål??

 

Jeg synes det er ret nemt at bruge mål-skitsen:

Find en af dine t-shirts som passer dig godt, læg den fladt på bordet og mål højde og bredde, find de tilsvarende mål i skitsen (eller det der kommer tættest på), bestil derefter rigeligt antal nye TS trøjer hos Gunnar.

- hvor svært kan det være ?

Link til kommentar
Del på andre sites

opfordring ! -hvis man ellers synes det er en god idé:

 

Når (-eller hvis ?) det engang bliver sommer, kunne det være lidt sjovt at poste billeder i denne tråd, hvor vi hver især viser TS-trøjerne frem under fjerne eksotiske himmelstrøg, eller hvor man nu kommer hen i løbet af sommeren. B)

 

f.eks:

Bali, Bahamas eller Bornholm ?

Venedig, Vatikanet eller Vesterhavet ?

Omann, Ocean-cruise eller Orange scene i Roskilde ?

 

anywhere ? ......... -TS is everywhere ! :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu