"nyt" Sæt, "nye" Bækkener...


Ronny Sørensen

Recommended Posts

Tænkte, at jeg lige ville smide en update og nogle billeder af min opsætning anno 2013. :cigar:

 

I 2012 havde jeg en bækkenopsætning der hed:

Zildjian K og KC (se billede). Har beholdt mit 22" Zildjian KC Dark Ride, men hihat, china og alle crashes er byttet til Sabian HH og HHX.

 

Min nuværende opsætning hedder derfor:

Sabian 14" HH Dark hats.

Sabian 20" HH Sound Control Ride (crash).

Sabian 21" HHX Groove Ride.

Sabian 17" HHX-treme Crash.

Sabian 18" HHX O-Zone Crash.

 

Note: Havde lavet en tråd, hvor jeg ville sælge eller bytte mit Groove Ride og mit Sound control Ride. Har imidlertidigt ombestemt mig mht. mit Groove Ride, men 20" HH Sound Control byttes stadigvæk til et 18-20" Sabian Crash. Hvis nogen kunne være interesseret?

 

 

!Nyt trommesæt!

 

Fandt for noget tid siden Kasper Ergermann's Ddrum Dios Maple herinde og på dba og blev virkelig interesseret i det! I fortvivlelse om jeg skulle sælge eller bytte mit Tama Artstar Cordia, så valgte jeg at beholde det. Det resulterede i det største og fedeste tilkøb i 2013. Farven er White Pearl. Størrelserne hedder 22x20/10x7/12x8/16x14" og kedlerne er af Nord Amerikansk Ahorn.

 

Bedømmelsen: De lyder røvfedt!!

 

Det er første gang jeg spiller med en BD der er 20" dyb og sikke et punch det giver! Havde frygtet lidt problemer med rebound, som jeg til tider har følt ved f.eks. 24" og 26" BD's (i diameter), men det har jeg indtil videre ikke mærket noget til.

 

Tammerne lyder også rigtig godt. Nemme at stemme, og fint med bund i gulvtammen, selvom jeg i mange år har sværget til 16x16". 12x8" mangler en smule bund, men har også i de sidste 2 år brugt powertom (13x12"). :hmm: Det vænner jeg mig nok til.

 

Anyway... vigtigst af alt... BILLEDER! :tu:

 

Mit gamle setup...:

196346_10150096830511910_701701909_6845162_7875082_n.jpg

 

Mit nye setup... og jo, jeg skal ha' mig en ny trommestol! :ph34r:

DSCF0209.JPG

 

DSCF0214.JPG

 

DSCF0216.JPG

 

DSCF0218.JPG

 

DSCF0211.JPG

 

DSCF0215.JPG

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu