Fork's Drum Closet - Nashville


Kasper Stougaard

Recommended Posts

thumb-CC9C_51454216.jpg

 

Ude fra ser den ikke ud af meget, men da jeg gik gennem dørene i Fork's Drum Closet i Nashville, blev jeg en anelse chokeret.

 

thumb-29C6_51450CC0.jpg

 

thumb-E6DD_51454459.jpg

 

thumb-F9C5_514546A0.jpg

 

thumb-B7D5_514546F9.jpg

 

Billederne taler vel i store træk for sig selv. Ludwig, Gretsch, Craviotto, Pearl, Taye, Brady, Dunnett, Premier, Tama, Sonor, Joyful, Crush, DW, Trick, Paiste, Istanbul, Bosphorus, Meinl, Dream, Zildjian, Sabian osv. Masser af lækre sager, flinke folk i butikken og masser af mulighed for at prøve lige det man kunne have lyst til (i modsætning til Memphis Drumshop), alt i alt bare en mega fed butik. Og ja, jeg var ret forelsket i det dersens Gretsch i gold sparkle. Sounded good! Det var tilfældigvis hooket op med en Trick-pedal uden hælplade - sådan en har jeg ikke prøvet før - den spillede ret lækkert faktisk!

 

Nå men, jeg ville også bare lige sige at hvis du nogensinde kommer til Nashville, så kig ind omkring Fork's Drum Closet!

 

 

 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja, hvis jeg ikke havde brugt alle pengene på benzin, hotelværelser og BBQ, så havde jeg sgu nok som minimum også købt den der Trick-pedal. Sat ned fra 499 til 299, det er da til at forstå!

 

Undskyld Mads, jeg kan på den anden side sige at Tyrants & Kings (albummet) er ret mega glimrende roadtrip-musik -

Hver gang min shuffler kommer forbi et nummer, bliver jeg lige nødt til at køre hele albummet igen.

Kan også godt lide Phosfor Anthems, men det første falder allerbedst i min smag! Så tak for godt selskab ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Fedt mand. Tusind tak! Vi har havde en country-aften hvor vi lavede to nye sange i en maksimal huggert. Vil med glæde sende dem til din mail hvis det er?

 

Det ville være mega fedt Mads! Den står vist i min signatur, det er under alle omstændigheder ksprstougaard@gmail.com. Tak!

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu