The 10 Duchiest Drummers Of All Time


Achermann

Recommended Posts

  • 4 uger senere...

Synes bare man skulle anderkende LU istedet...

 

Mange af hans kritikere burde uploade deres millionsælgende albums, så vi har et godt sammenligningsgrundlag.

 

Nej, han er ikke den store tekniker. Men hans navn står ved samtlige numre Metallica har lavet. Han spiller nogle rigtig fede trommer på "And Justice..." simple og med en simpel lyd, men alligevel voldfede! Bare hør Blackened eller One.

 

Sad But True... Ikke vildt teknisk, men igen rock steady og virkelige fede trommer.

 

Synes han fumler noget rundt live, og laver nogle virkelige trælse fills - men han har altså gjort det godt. På alle måder. Tror det hans motormund de fleste bakker på. Hans tidligere live performances og studie indspilningerne.... Har sq stadig en største respekt for den mand, og det han har givet os.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst jon petersen

Genialt i en dum dumme-tråd som denne at stave forkert i overskriften...hvem er så den "douchieste trommeslager"

 

:hmm:

 

Jon

Link til kommentar
Del på andre sites

Diskussioner om LU eller mange andre kendtes evner er ofte nyttesløse (synes jeg) da det oftest afstedkommer for mange følelser.. Nogle berettigede, andre bare misundelse

 

En ting er jeg dog lidt træt af at høre:

at man er en god slager/musiker fordi pladerne sælger godt eller man bare er god til at tjene penge..

Det har i min verden INTET med musik at gøre.. Men seføli er det dygtig kapitalisme og forretningssans og DET er også en kunst i sig selv!.. Respekt for det! .. Men musik er det ikke..

 

Over and out..

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Genialt i en dum dumme-tråd som denne at stave forkert i overskriften...hvem er så den "douchieste trommeslager"

 

:hmm:

 

Jon

 

Det var da en mærkelig kommentar? Jeg ser i bund og grund heller intet problem i at poste noget (selvom jeg ikke er enig, eller nødvendigvis kan se meningen med det) herinde, når trommeslagere for en gangs skyld er fremme i medierne.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst jon petersen

Nå, var det dig. OK, det var ikke som sådan personligt ment.

 

Men ja, jeg har nok allergi over for humoren i at kalde andre dumme. Og synes at det er en mærkelig beskæftigelse. At det så - igen - skal gå ud over Lars synes jeg bare gør det endnu mere uopfindsomt.

 

 

Men humoren i at stave forkert i en tråd om at andre er dumme kan jeg til gengæld godt se humoren i.

 

 

Det synes jeg sådan set er ret sjovt.

 

 

Og hvis du tager mig det ilde op - så synes jeg det bliver dobbelt sjovt. Så har du lavet en tråd, der skal gøre grin med andres dumhed - og bliver sur, når nogen griner af din slåfejl.

 

 

Tihi!

 

Jon

Link til kommentar
Del på andre sites

Nå, var det dig. OK, det var ikke som sådan personligt ment.

 

Men ja, jeg har nok allergi over for humoren i at kalde andre dumme. Og synes at det er en mærkelig beskæftigelse. At det så - igen - skal gå ud over Lars synes jeg bare gør det endnu mere uopfindsomt.

 

 

Men humoren i at stave forkert i en tråd om at andre er dumme kan jeg til gengæld godt se humoren i.

 

 

Det synes jeg sådan set er ret sjovt.

 

 

Og hvis du tager mig det ilde op - så synes jeg det bliver dobbelt sjovt. Så har du lavet en tråd, der skal gøre grin med andres dumhed - og bliver sur, når nogen griner af din slåfejl.

 

 

Tihi!

 

Jon

 

Tja, jeg ved egentlig ikke, hvad jeg skal sige til det. Intet af det, linket beskæftiger sig med, er jo et udtryk for min personlige holdning eller noget, der minder om det - snarere tværtimod. Jeg synes, artiklen var værd at linke til, da den i mine øjne er lidt sjov og ikke nødvendigvis sandfærdig eller troværdig på nogen måde. Derfor synes jeg, din kommentar var mærkelig - især når du spørger, hvem der så er den douchieste trommeslager, det er da svært ikke at tage bare en lille smule personligt.

 

Jeg er skam på ingen måde sur - min humor er nok bare ikke på samme niveau. God dag!

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 uger senere...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu