Sabian Vault


Rabben

Recommended Posts

Jeg holder i disse dage et 22" Sabian Vault Ralph Peterson ride limited edition for en ven... Da jeg første gang lige tog det med ud forbi øveren blev jeg fuldstændig forelsket i den knastørre lyd - nu et par uger senere (og en del flere gange i øveren) har jeg slet slet ikk mistet interessen!

 

og nu til sagen...!

Kender nogen til denne serie? Har nogen sådan et bækken (evt. til salg)? eller måske et andet bækken fra vault serien - tilnærmer de sig hinandens lyd?..

Det jeg umiddelbart fandt frem til var, at de fleste rides i serien var designet af/til nogle af de store jazzslagere som Jack DeJohnette, Ed Thickpen og mange flere - så man ku forstille sig at bækkenerne i serien er meget forskællige.

 

:uhm:

Link til kommentar
Del på andre sites

Hey

 

Jeg købte et 22" Vault Ralph Peterson i 4sounds webshop for en lille måned siden. Det var en demodeal.

Det var ikke lige mig (for tørt til min smag), så jeg returnerede i 4sound Kbh. Kan være de stadig har det liggende :-)

 

Spiller nu på et 22" Vault medium ride. Meget anderledes lyd ift Ralph Peterson ridet.

 

Mvh Klaus

Link til kommentar
Del på andre sites

nu kom tråden til at handle om et bækken i aage i stedet for den bækkenlyd jeg søger, så lige for at komme tilbage: er der nogen der har prøvet sådan et bækken her eller sys at de, ud fra den beskrivelse jeg har givet, kan anbefale et andet bækken (som ikke er et signature ride)?? :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis netop det bækken er lige som du vil have det - hvorfor så ikke købe sådan et?

 

Jon

 

Fordi jeg ingen penge har og alt med en signatur på som regl er meget dyrere (og sabian er heller ikke en af de helt billige mærker) - så hvis der nu var et andet bækken med samme lyd til det halve, ville det jo være værd at prøve :)...

 

Hej Rabben

 

Det stod til 1500kr på hjemmesiden, nedsat fra mange penge :)

 

Mvh

 

Tak Klaus - jeg må håbe det er der når jeg kommer til den salgs penge :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu