Nye Trommer... Yaaaahooooo


gulddrengen

Recommended Posts

Endelig blev det min tur:)

 

Har købt et tama starclassic performer bb hyperdrive..

10x6.5

12,x7

14x12

16x14

22x20

14x5.5

Snorlige i piano White. Var inde og prøve dem og havde pludselig brugt 45 min, hvor jeg troede det var 5 min:) købte samtidig tasker til hele sættet.

 

Fantastisk lyd!!!!!!! og de er jo bare fantastisk flotte og lækre. Glæder mig så meget til at få dem hjem og få spillet på dem!! Men.. Ak.. Kan først få det til at passe med fragt og derudad til mandag. Så lige nu går jeg bare og tripper.. Glæder mig for sindsygt!!!!!!!!!!!

 

Guld:)

Link til kommentar
Del på andre sites

Kæmpe tillykke med dem! Der er mange fede finishes på markedet, men jeg har altid syntes godt om hvid. Det er stilrent, enkelt og flot i scenelys!

 

Jeg bliver helt misundelig! Kan huske da jeg fik mit første Tama Starclassic Maple. For mig var det det vildeste jeg kunne anskaffe mig i sin tid. Tror snart jeg vil ha' nyt igen! Bare for ikke at dø af misundelse! :tu:

 

- The Drummer

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst jon petersen

Ja, tillykke med dem!

 

Og skulle du alligevel engang synes at 20" i dybden er for meget, så sender du den bare til Henrik og

 

får savet noget af.... :dev:

 

 

 

Venligst

 

Jon

Redigeret af jon petersen
Link til kommentar
Del på andre sites

Takker hele vejen rundt;)

 

Lige så snart de er kommet så blir der taget billeder:) har prøvet sættet derinde, så det kommer ikke som dugfriskt i papkasser, men i taskerne jeg har købt til det. Fåååårk hvor er der lang tid til mandag lige nu!!!!

 

Dem glæder jeg mig godt nok til at se. StarClassic står øverst på min liste over sæt, jeg gerne ville købe fra nyt.

 

Har aldrig købt fra nyt.. Så det er fantastisk at prøve.. De lyder så vildt - kombi af birk og bubinga er for svedig!!

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Nåh... Det her er absurd!!

 

Skulle ifølge aftale med 4sound ha leveret trommerne igår ved mit øvelokale- skulle have.. Men istedet dukker der en fragtmand op ved min privatadr fredag eftermiddag da jeg er på vej på job. Blev lidt lang i masken må jeg ærligt indrømme, men modtager dem da jeg så tænker ok - så kommer jeg igang det tidligere - men modtager dem fra en sur mand som fortæller mig at han ikke vil hjælpe med noget for det får han ikke betaling for. Fedt nok:/ På dette tidspunkt er jeg medium træt af situationen, som så blir endnu bedre.

 

Da jeg modtager sættet og får det op i lejligheden er der ingen tamholdere med.. Hvilket der skulle følge med.

 

Ringer så til landemærket, og forklare at jeg har fået en levering 3 dage før aftalt, på en forkert adr. Der bliver undskyldt og sagt det forstår man ikke. Så tilbyder han at komme at hente sættet - hvilket ville betyde jeg skulle slæbe det ned igen.. Nope.. Virker ikke!

 

Mht tamholdere så forsikrer han mig om at dem har jeg mandag på min hjemmeadr.. Da jeg så ringer mandag for at dobbelttjekke har manden fri og ingen ved noget om det her.

Men der er ingen leverence på det kan de fortælle mig.. For jeg talte jo med ham fredag og så måtte jeg jo forstå at det først var tirsdag der kom noget da det kommer med PostDanmark. Der blev jeg så vred, og skærer ud i pap den fadæse min oplevelse med dem har været. Fornuftig knægt der så tilbyder mig nye skind frit og kvit og beklager deres fuck up - men jeg har det stramt med landemærket lige nu må jeg ærligt indrømme!!! Stram op for satan:/

 

Så... Jeg har ingen billeder af ankomst, og udpakning.. Det står ude i øveren og jeg håber jo at de så holder ord så jeg modtager tamholdere og skind idag. I så fald vil jeg kunne komme i øveren imorgen.. Og der skal jeg nok tage masser af billeder:) sorry for min lille øf, men øv hvor er det ærgeligt at bruge så mange penge og så modtage sådan en behandling og bruge så meget tid på noget der bare skal virke! Nu blev det løst og jeg får nye skind med.. Meeeen.. Ærgelig oplevelse med det foretagende derinde!!

Redigeret af gulddrengen
Link til kommentar
Del på andre sites

Man kan sige at nye skind (til hele sættet?) er en ret voldsom kompensation, for en simpel leveringsfejl og 'varemangel' - det bør du være glad for! Jeg synes generelt 4sound er gode til at vende en dårlig oplevelse til den god. :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Man kan sige at nye skind (til hele sættet?) er en ret voldsom kompensation, for en simpel leveringsfejl og 'varemangel' - det bør du være glad for! Jeg synes generelt 4sound er gode til at vende en dårlig oplevelse til den god. :-)

 

Jeg sparede dem for 2 gange ekstra fragt ved at modtage det, og ikke sende tilbage med en fragtmand, og så at de skulle levere det igen.. Plus jeg selv skulle fragte det i øveren.. Plus jeg venter i yderligere dage fordi de ikke holder deres aftaler. Glad.. Næh.. Tilfreds.. Næh.. For meget bøvl for et simpelt køb - og så skal folk gerne virke når de er en specielforretning og man smider så mange penge. Så at de smider skind for deres fuck up er da fint nok.. Men klappen i hænderne og syntes det så blir en god oplevelse blir det ikke til!!! Men sådan er vi jo så forskellige i vores opfattelser af verden:)

 

Glæder mig bare til at komme igang med sættet imorgen- der får jeg også skudt nogle billeder:)

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu