Hvor Lange Rør Skæres Der Mon Af?


Nicolaj Fage-Lorenzen

Recommended Posts

Hmmmmm!!!

 

Sidder lige og kigger på en strippet Recording kedel klar til maleren... Så kigger jeg på kanter, lak, og kommer til at tænke på tilblivelsen af kedlen.. Den er skåret af en noget længere kedel, det er jeg klar over, men hvor lange mon disse rør egentligt er, når bejdse, lak og anden finish lægges på?

 

Er der nogen med denne viden/indsigt?

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis man ser på hvordan Pearl laver deres kedler, så ser det ud til at der laves én keddel af gangen og at den kun lige har et par ekstra cm i hver ende til finpudsning af kanter. Her er lidt billeder nederst i dette link der beskriver Pearls SST system. (Der er også link til videoklip)

 

http://www.pearleurope.com/WhatsUpNewsDetail.aspx?ID=14&Pagetype=AP&CategoryName=Pearls%20Superior%20Shell%20Technology&MenuId=7

 

Men der findes sikkert også andre metoder ?

Redigeret af erikjensen
Link til kommentar
Del på andre sites

Keller laver dem i 18-24" afhængig af diameter.. Men mener de laver dem endnu længere til større kunder..

 

Kunne dog sagtens forestille mig at fabrikker som pearl og yamaha kun laver dem et par cm for lange .. Og præcise lange når der skal rerings i

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst jon petersen

Hmmmmm!!!

 

Sidder lige og kigger på en strippet Recording kedel klar til maleren... Så kigger jeg på kanter, lak, og kommer til at tænke på tilblivelsen af kedlen.. Den er skåret af en noget længere kedel, det er jeg klar over, men hvor lange mon disse rør egentligt er, når bejdse, lak og anden finish lægges på?

 

Er der nogen med denne viden/indsigt?

 

 

Jeg kan ikke forestille mig, at der bliver lavet nogen form for finish før alt andet er lavet.

 

Lak er det sidste, vil jeg tro.

 

 

Jon

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu