Anders Meinhardt Til Ts Dage


Gunnar Kristiansen

Recommended Posts

Trommefænomenet kommer til Fyn. Altså Anders Meinhardt for dem der skulle være i tvivl. Anders har gjort maskinelle trommebeats og nyskabende lyduniverser til sin helt store niche, og nu kan han snart opleves ved en masterclass i Odense, i forbindelse med TS-Dage 2013.


Perfektion er målet, når han bygger sine komplekse og fascinerende trommespor op. En nærmest umenneskelig tightness, teknik og energi kommer langt ud over scenekanten, når han lukker op og lader instrumenterne tale sit helt eget sprog.


Med Meinhardt bag trommerne har blandt andet Medina fået en af Danmarks mest innovative og kompromisløse medspillere. Danske Bank har udnyttet Anders’ talent i ”Gør det, du er bedst til” - reklamen, hvor klassisk tværfløjte fik en over nakken med drum‘n'bass-beats.


I hans eget drum‘n'bass-projekt F.U.K.T. har han været med til at skabe genren og tage den ud på kanten af det menneskeligt mulige.


Statistik kan være kedelig, men når den viser over 250.000 YouTube-hits fordelt på alle fem kontinenter og forskellige videoer, er det pludseligt en anden sag. Anders er international klasse pakket ind i en utroligt rar og ydmyg personlighed.


Kom og få en ordentlig én på opleveren, og gå - måske - samtidig hjem en masse lækkert gear rigere. 4Sound og Drum Squad har nemlig sponsoret en række præmier som alle der indløser billet til arrangementet deltager i lodtrækningen om.


TID OG STED

25. Maj kl. 14.00


Pårup Skole, Indgang A

Pårupvej 19

5210 Odense SV


Pris: 50 kr. ved indgangen.


Du kan læse mere om arrangementet og præmierne via dette Facebook-link.


events_240413_meinhardt.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 uger senere...

Undskyld, hvis I mener det er off topic, men er det ikke en clinic, der er tale om her? En masterclass er, så vidt jeg ved, en offentlig undervisningstime, hvor en elev får undervisning af mesteren, imens publikum kigger på.

 

Er det mig, der er gal på den?

Link til kommentar
Del på andre sites

Undskyld, hvis I mener det er off topic, men er det ikke en clinic, der er tale om her? En masterclass er, så vidt jeg ved, en offentlig undervisningstime, hvor en elev får undervisning af mesteren, imens publikum kigger på.

 

Er det mig, der er gal på den?

 

hmm.. du har da vist ret..

Gunnar/Lego: er det ikk en Clinic?... eller er der undervisning involveret?

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu