Lån Af Mic's


Recommended Posts

Hej med jer!

 

Jeg har en enkelt koncert i kalenderen til Distortion på Enghave Plads, som (grundet økonomi) ikke stiller mic's til rådighed. Der er dog live-mixer, multikabel osv.

 

Jeg ville derfor høre om jeg mod et par kasser øl (eller hvad folk nu vil ha) kunne låne mig et sæt mic's af en eller anden art i Københavnsområdet til den ene aften (d. 30/5)

 

Jeg behøver ikke alt close-mic'ed, så forestiller mig noget bd-mic, en snare-mic og et par overheads kunne klare tricket. Jeg spiller trommer med to DJ's i bandet RAD.

 

Der vil være lydmand tilstede og jeg ville selvfølgelig passe på mikrofonerne som var de mine egne små børn.

 

Med andre ord; en af de gode gamle Aage-mikrofon-pakker kunne sagtens gøre det - det behøver ikke være fancy.

 

Håber i kan hjælpe mig!

 

Scenens program er mega fedt, og i er selvfølgelig alle velkommende til at kigge forbi:

 

https://www.facebook.com/events/152290728279102/?ref=ts&fref=ts

 

Venlig Hilsen

Alexander

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har et mikrofonsæt til trommer liggende med bd+4xsnare/tom (så vidt jeg husker).. Skal nok lige tjekke op på hvad de præcis hedder i morgen, men dem må du gerne låne hvis det kan bruges..

Vh Niels

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu