Beechcraft

Advarsel, "gator" Cases

Recommended Posts

Så er der sgu ved at være hul igennem!

 

Tror det først når jeg ser det, men forsikringen siger de er ved at sende en check.. Og Gator har lige skrevet de sender 3 nye kasser!!

 

Wow.. Hvis det lykkes så er jeg sgu tilfreds..

 

Will keep you posted!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vær opmærksom på at udenlandske checks kan være ret dyre at indløse. Måske de kan overføre til dig?

 

ligeså kan det faktisk koste lidt kroner og øre at få overført penge til din konto fra udlandet, ved ikke om det var et tilfælde at det passede med beløbet, men min bank tog for nylig 10% af det overførte i "gebyr".

Share this post


Link to post
Share on other sites

ligeså kan det faktisk koste lidt kroner og øre at få overført penge til din konto fra udlandet, ved ikke om det var et tilfælde at det passede med beløbet, men min bank tog for nylig 10% af det overførte i "gebyr".

 

what??... hvis de vover det i min bank, så bliver det en sag for forbrugerklagenævnet.. I guarantee that! do not mess with me .. har flere bankansatte erfaret gennem årene :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

what??... hvis de vover det i min bank, så bliver det en sag for forbrugerklagenævnet.. I guarantee that! do not mess with me .. har flere bankansatte erfaret gennem årene :-)

Det var meningen, at jeg skulle overføre nogle penge til Thomann via bankoverførsel. Det var lige indtil jeg fandt ud af, at min bank skulle have 200kr. for det, selvom det blev gjort via netbank. Og skulle jeg have telefonisk hjælp til at finde rundt i deres gebyr helvede, ville det koste mig yderligere 50kr. O

g det ville vist koste det samme, hvis det var den anden vej, altså at jeg skulle modtage penge fra udlandet.

 

Jeg endte med at bestille en gang til, denne gang med kreditkort som betaling.

Edited by Dennis Hentrich

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det var meningen, at jeg skulle overføre nogle penge til Thomann via bankoverførsel. Det var lige indtil jeg fandt ud af, at min bank skulle have 200kr. for det, selvom det blev gjort via netbank. Og skulle jeg have telefonisk hjælp til at finde rundt i deres gebyr helvede, ville det koste mig yderligere 50kr. O

g det ville vist koste det samme, hvis det var den anden vej, altså at jeg skulle modtage penge fra udlandet.

 

Jeg endte med at bestille en gang til, denne gang med kreditkort som betaling.

 

Måske en anelse OT: Men Sydbank er ret god når det kommer til internationale (ihvertfald inden for euro-området) bankoverførsler, som du selv klarer på netbank.

 

Mvh

Erik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg har bedt dem om at overføre til min paypal konto.. Så kan jeg selv overføre til min bank konto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det er tre måneder siden at jeg anmeldte skaderne via Gators hjemmeside. Har intet hørt siden !!! Det er ikke imponerende....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg har lige prøvet Henriks "tricks" med et indlæg på facebookgruppen. Fik mail fra Gator efter en halv time.

 

// Jan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Så er jeg blevet "sendt" videre til Gator's forsikringsselskab. Det er åbenbart her det bliver rigtig "sjovt"

 

Fandt priser på komplet hardware til sådan tre SC kedler. Lige i overkanten af 12000,- kroner.

 

jeg vil orientere om frem eller tilbageskridt løbende i denne tråd.

 

// Jan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yep!!!

 

Check dumpede ind af døren idag!

 

680.58 $ til mig!

 

Det KAN altså lade sig gøre.. Man skal bare være VIRKELIG påholdende!

 

Nu er det spændende om banken vil indsætte den på min konto!.. Hmm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fedt Henrik, tillykke med det. Håber at jeg selv kommer i mål inden årets udgang....

 

// Jan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak.. Håber det bedste for jer andre også

 

Det har taget mig præcis 4 md at få penge

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fedt at se at udholdenhed betaler sig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg har lige prøvet Henriks "tricks" med et indlæg på facebookgruppen. Fik mail fra Gator efter en halv time.

 

// Jan

 

hehe... told you :-).. det skal nok lykkes.. bare tålmodighed. Søren fra Drumstick er i gang med en stor sag, for han havde flere hele sæt i de kasser!

Share this post


Link to post
Share on other sites

HURRA!!

 

Idag har jeg så modtaget 2 nye kasser fra gator (fik 2 Gator Elite Air), og i sidste uge clearede en check på 680$ til rep af trommerne.

 

Vil lige sige, at de 4 md det har taget hovedsageligt har været pga. deres forsikringsselskab (hvilket Alex fra Gator var hurtig til nævne at de desværre ikke kunne gøre meget ved, de var bare langsomme, hvilket han undskyldte meget, og bad mig skrive til ham hvis jeg følte de gik i stå, hvilket jeg gjorde flere gange, og hver gang rykkede han dem med timers varsel!).

 

Så respekt til Gator og især Alex.

 

SÅ: det KAN lade sig gøre..

post på facebook gruppen https://www.facebook.com/pages/Drum-RustCorrosion-stored-in-Gator-Cases/161264773936875

og afvent reaktion.. den kommer normalt prompte.. Alex kæmpede for at få det link ind på Gators side, for han synes ikke det er sjovt at arbejde for et selskab der ikke er populært. Seføli ikke.

 

held og lykke med andres sager!.. regn med 4-5 md. behandlingstid og mange emails hvor man må rykke Sentry (forsikringsselskabet).

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

og et godt eksempel på Facebook og andre sociale mediers magt i kunde sager!

 

Gator har naturligvis ikke lyst til at miste mange kunder pga. dette, så de reagerer hurtigt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Igen: det er heldigvis kun en enkelt produktions del-årgang der er berørt.

 

Du kan se om den er gal med en kasse hvis der er rust på de nitter som foret er fastgjort med.. se på indersiden hvor de berører stoffet.. er der rust der så FLÅ dine trommer ud og ta billeder af kasser mm. og start en sag.

 

er der ingen rust, så er der ingen problemer. Så smid ikke fine kasser ud :-)

jeg har stadig er par kasser i den model og de er helt ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Har modtaget nye kasser og erstatning fra Gator. Kræver stor tålmodighed og ca. 120 emails, men jeg kom i mål !

 

/// Jan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dejligt :-)

 

tillykke med det.. I told you ;-). tålmodighed er en dyd.. en 4-5 md. dyd hos dem :-)

 

cool!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Faktisk, fra maj 2013. Men nu er det bag mig og min SC kan komme til ære igen.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nåh, jeg vil lige give en update på min situation:

 

Jeg har sådan en kasse, som desværre også rustede i nitterne. Heldigvis har jeg ikke haft trommer opbevaret i den, og kun brugt den til transport frem og tilbage. Så ingen trommer lå i kassen i mere end et par dage af gangen, og derfor er ingen trommer lige umiddelbart beskadiget.

 

Desværre havde jeg ingen kvittering på kassen, men forsøgte alligevel at skrive en mail direkte til Alex fra Gator. Han skrev tilbage og bad om billeder af kassen. Han videresendte mailen til den danske/nordiske importør, og vupti! Nu kommer der en ny kasse til mig, så snart den er på lager.

 

Jeg skrev første gang til Gator den 2. januar, og den eneste grund til at det egentlig har taget en måned, var at jeg lå syg i et par uger, uden mulighed for en tur i øveren efter kassen. Så jeg er mere end godt tilfreds med den behandlingstid.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now