Ludwig "club Date" 2012.


Casper Aggerholm

Recommended Posts

Var lige inde i Slagtøjscenteret idag, og faldt over denne nye version af den gamle serie.

 

Sættet tiltalte mig umiddelbart utrolig meget. Fed hardware og fed sammensætning af træ + fed finish og ikke sindsygt dyre. Plejer ellers ikke ikke at være så vild med nye trommer, da jeg normalt ikke syntes man får nok for pengene, men må indrømme at jeg overvejer sådan et sæt her.

Er ved at ha fået en lille smule nok af vintage.

 

 

 

Nogen herinde som har et af slagsen?

 

Casper,-

Link til kommentar
Del på andre sites

Det billigste sted det kan fås er hos thomann til lige under 6 k?

 

Ja, men prøv nu lige, at gå ind og snak lidt med Peter i Slaweren. Hvis man viser, at man er lidt loyal i sine indkøb der, kan man altså godt handle lidt med dem.

 

Støt nu de lokale også. Det bliver sq ikke sjovt, når alle butikker med værksteder er lukket., fordi man kun lige tænkte på sin egen næsetip og ville spare nogle hundrede kroner her og nu.

Link til kommentar
Del på andre sites

+1 herfra Rene, kan da også bekræfte at Slaweren for mit vedkommende sagtens kan matche Thomanns priser. Støt dog op om de danske musik forretninger og bliv stamkunder, det kan altså godt betale sig i længden.

Link til kommentar
Del på andre sites

enig.. Slagtøj Centret, Drum City, Modern Drums og 4Sound har altid i min erfaring matchet Thomann sæt priser sådan +/- 5 %..

 

jeg gir gerne 5% for dansk betjening og støtte til danske arbejdspladser, men prøv!.. ofte vil du blive positivt overrasket.

 

Huska at hvis alle prøver sæt i SC eller lign. og så køber hos Thomann.. ja så er der MEGET snart ingen butikker i DK!.. det er dyrt at hente sæt hjem..

 

jeg er stensikker på du kan få en god pris i SC på det sæt.. try it..

Link til kommentar
Del på andre sites

Det kunne jeg selvfølgelig gøre. Indtil videre er det en prisforskel på ca. 1300 kr.

Men helt sikkert et forsøg værd, i at prutte lidt med prisen. Skal jeg "bare" nævne at det fås en del billigere på thomann og om vi måske kan finde ud af noget?

Skal lige siges at jeg altid har købt brugt og se få gange jeg har købt nyt hat det været i Slagtøjscenteret eller 4sound.

 

Hvordan er deres politik med at tage ting i bytte. Er nemlig presset økonomisk, men har ex. Et sæt fede Yamaha Vinther woodhoops som måske kunne indgå i en delvis byttehandel?

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er ikke mit indtryk at man bare kommer ind fra gaden og køber til samme pris som stamkunder. Stamkundepriser er for .....................................................stamkunder :-) Og det tager nogle indkøb at blive det.

Men den dag der kun er Thomann tilbage, skal vi så alle sammen tage til Tyskland for at prøve varene?

Link til kommentar
Del på andre sites

Stikker og skind tæller jo også.

 

Jeg tager fra Slagelse og køber stikker, skind og smådele HVER gang og det har betydet, at jeg kan låne gear med hjem, som jeg gerne vil prøve og at de smider lidt ekstra med i posen, når jeg køber et eller andet.

Oven i det, har de et godt værksted, som jeg også jævnligt benytter. Det ville være ret ærgerligt, at skulle undvære et værksted i Danmark, fordi de ikke sælger nok i butikken

Link til kommentar
Del på andre sites

Som sagt kan du godt ende med at betale 5-600 mere end hos Thomann

 

men er det virkelig de penge der er bedst at spare.. Jeg ved sgu ikk.. Ska ikk gøre mig til dommer.. Måske bare sige:

 

Jeg vil sgu helst støtte jeres butik men 1300 i forskel er i overkanten til min økonomi.. Mit forslag: få komplet sæt remo skind med?.. De er importører så de må ku gi en deal der som ikk koster dem så meget på den måde?.. Tja

Link til kommentar
Del på andre sites

Altså har lige checket priser!

Der er ikke 1300 forskel!

 

Thomann prisen er for 12,14,18

 

SC er for 13,16,22 !!.. Der er jo en del forskel :-)

 

Thomann tar 6.400 for det http://www.thomann.de/dk/ludwig_lr322_fab_3_ruby_sparkle.htm

 

SC 7.300

 

Forskel er altså kun 900 kr :-)

 

Hvis du har et bare nogenlunde handelstalent så er der ikk meget forskel når du har snakket lidt :-)

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er jo ikke så galt.

 

Et interesseret i 12"14"20". Står det ikke til 5995 kr?

 

Har ingen penge lige nu, men det er det sæt jeg nogensinde har overvejet mest at købe fra nyt. Virker virkelig til at man får noget for pengene.

 

Håber jeg kommer af med mit Superstar, så kan det være der sker tin og sager.

 

Der går vel et par år før de kommer på brugtmarkedet.

 

Casper,-

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst jon petersen

Det fra DrumCity er godt nok ellers billigt - hvis de er så gode, som I siger.

 

Men rigtigt, Casper har rigeligt sæt med 18"....

 

Jon

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu