Hvad Skal Jeg Købe!?


Mascagni

Recommended Posts

Hej TS.

Jeg skal til at starte et sideprojekt, jeg spiller normalt dødsmetal (Decay of Existence), men jeg leder efter ny udfordring. Jeg er ved at stable et band på benene og vi skal spille noget Jazz/funk/R'n'B inspireret musik.

Jeg er meget i tvivl fordi jeg vil gerne købe et nyt sæt egnet til det (spiller normalt med et Tama Performer b/b, men vil godt ud i noget billigere og mindre)

-> jeg er ude efter noget med en racktam, en gulvtam, stortromme. Jeg har siddet og gloet rundt på nettet men jeg er sgu i tvivl om hvad der ville egne sig godt til dette formål?

Derudover leder jeg også efter bækkener, et ride og et crash, som skal være allarround i lyden?

 

Kan i hjælpe mig??

Har i nogle råd??

 

VH/Mascagni

Link til kommentar
Del på andre sites

Det' ligemeget ... !

 

 

Måske ikke helt, men er sættet en mellem til topserie, så vil jeg tro, at du nok kan stemme dig til det meste, og jeg er sikker på, at dit tama sikker også kan fungere. Men selvfølgelig, hvis du har behov for at have et sæt stående stemt på en måde og et på en anden måde, så er det nemmest at købe et nyt. Køb nogle mindre størrelser måske, så har du, hvad du skal have.

 

Med hensyn til allround bækkener, så er din nuværende hat da en af de mest allround hatte som findes, en sådan new beat er da fed til stort set alt?

 

Ved ikke hvordan dit AAX crash lyder, jeg har to AAX'er og de er fede til alt, men de er nu også i den tynde ende. Så er der bare ridet. Hvis du synes det er for lyst, så køb et der passer til.

 

Det er så den pragmatiske løsning, men har du lyst til noget mørkt og lækkert og pengene til det, så hører du ikke et ondt ord fra mig, hvis du køber noget zildjian K, Istanbul, sabian HH(X) eller hvad ever.

 

Held og lykke med det :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har et Tama RM i de fedeste funk/R'n'B størrelser, som jeg desværre ikke får brugt nok. Kunne nok godt overtales til at slippe det. Str. 10x8", 12x8", 14x14" og 20x16"..

Send en PM, hvis det er.. Sættet kan ses på Nørrebro

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej alle sammen !

 

Tak for svarene!

Ja jeg ved godt at jeg godt ville kunne bruge mit Tama Performer, men det ville irritere mig at skulle rykke frem og tilbage hele tiden, og så er det andet bare federe at kunne have et stående til det formål ;)

 

Jeg skriver lige lidt rundt ;)

Tak igen!

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu