Skal Købe Trommer -- Kunne Godt Bruge Prof. Hjælp!


Recommended Posts

Hej venner!! Jeg er ved at købe et trommesæt og har kigget på sindssygt mange. Nu har jeg så fundet fire styks, og ville høre jeres mening!! Tak på forhånd! Links: >Gretsch Renow Maple< http://www.dba.dk/trommesaet-gretsch-renow-ma/id-91395246/ >Tama Superstar< http://www.dba.dk/trommesaet-tama-superstar/id-018/ >Premier Elite Silver Star(René Wulff der sælger)< http://www.dba.dk/trommesaet-premier-elite/id-1001564415/ >Premier Artist Birch limited edition union Jack< http://www.dba.dk/trommesaet-premier-artist/id-91947627/ ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Synes prisen for det renown dér ikke er så gal..

 

- Der medfølger for det første 3 tammer, i modsætning til 2, men også lilletromme.

- Derudover medfølger også bækkener, god hardware, og tasker til det hele.

 

Hvis vedkommende er til at handle med, og du laver en hurtig handel, kan der sikkert godt slås 500-1000 af prisen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst jon petersen

Det der Premier er noget andet, end hvad der står i teksten.....

 

Prisen er nok OK, mender er i hvertfald ikke billeder af noget, der er et 1977 Elite. De sølvfarvede trommer i størrelserne 20, 10, 12 og 16 er meget, meget nyere. Hvilken serie, de er, kan jeg ikke se.

 

Rene Wulff fra "Det ganske lille Band"?

 

 

Jon

Link til kommentar
Del på andre sites

Det der Premier er noget andet, end hvad der står i teksten.....

 

Prisen er nok OK, mender er i hvertfald ikke billeder af noget, der er et 1977 Elite. De sølvfarvede trommer i størrelserne 20, 10, 12 og 16 er meget, meget nyere. Hvilken serie, de er, kan jeg ikke se.

 

Rene Wulff fra "Det ganske lille Band"?

 

 

Jon

 

Jeg var bange for at være for skråsikker, men nej, det sæt er ikke et 1977 Elite - men måske et dejligt sæt alligevel..

 

Det er ret forskellige størrelser du viser som eksempler - hvad foretrækker du ifht. størrelser/hvilke genrer spiller du hovedsageligt? Det er jo mindst lige så vigtigt som alt mulig andet :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg var bange for at være for skråsikker, men nej, det sæt er ikke et 1977 Elite - men måske et dejligt sæt alligevel..

 

Det er ret forskellige størrelser du viser som eksempler - hvad foretrækker du ifht. størrelser/hvilke genrer spiller du hovedsageligt? Det er jo mindst lige så vigtigt som alt mulig andet :)

- Altså jeg spiller oftest til pop/rock....men det kunne også være fedt at have lidt at vælge imllem..Det skal lige nævnes at det er første gang jeg selv køber et trommesæt.. Jeg har gået på efterskole hvor jeg har spillet i to bands og haft intens undervisning i trommer.. Så det med at købe et sæt har jeg ikke meget erfaring med, hvilket er grunden til jeg bl.a. henvender mig her... ;) XD

Link til kommentar
Del på andre sites

Ok...Hvad siger i til 'Premier Artist Birch limited edition union jack' sættet?? Der er både gode bækkener, hardware og mega god dobbeltpedal... ;) Men "burde" jeg købe "Premier Elite"(som det ikke er), og så købe en god dobbeltpedal ved siden af?? Prisforskellen på de andre sæt frem for dette er jo ret stor, og så kunne man evt. gøre det sådan??

Link til kommentar
Del på andre sites

Altså nu kender jeg dig jo ikke så godt!

 

Men jeg tror sætter ville falde i din smag! Og jeg tror det ville være et godt køb!

Jeg kunne se det som et fedt sæt til dig?

Men som sagt jeg kender dig ikke så godt og ved ikke helt hvad du kan lide

Husk- det er vigtigt! At købe noget man synes er

ordentligt så man ikke købe nyt 3 måneder efter ..

Link til kommentar
Del på andre sites

Du kan jo købe en lækker dobbeltpedal til hmm, tit omkring 1500 kr. og måske et lækker 22" ride til omkring 1000 kr. (Et 18" som største bækken/mainride er lidt småt efter min smag) - selv med de to tilkøb er du langt under prisen på de andre.

 

Hvorfor er du ikke selv med ude at se sættet? Der er ikke nogen der er bedre til at beslutte om det er et sæt for dig, end dig ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Så!!! Tak for hjælpen!! - Det blev 'Premier Elite Silver Star', og jeg har opklaret sagen omkring hvilke Premier.. Det er Elite Silver Star, men fra 97', så han havde åbenbart skrevet forkert i annoncen?? Ps. jeg var ikke med, da det faktisk ikke var en mulighed. Derfor optog de sættet på film(selvom det selvfølgelig ikke er det samme), og sendte det t. mig så jeg kunne høre det! ;) Endnu engang! Tak for hjælpen!! ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu