No Diggity - Looping Live Cover - Kasper Hertz


Kasper-Hertz

Recommended Posts

Hey derude.

Jeg sad igår og kedede mig og besluttede mig for at lave en lille film for at promovere min musik i forbindelse med en jordomrejse som starter om fire uger.

 

Jeg har tidligere rejst og spillet på diverse barer, hostels, open mics osv. og skal helt sikkert dette igen. Det er en sjov måde at tjene et måltid mad og et par øl på.

 

Dette er, hvad det blev til - et lille torsdags-cover!

 

Sig, hvad I synes, og like mig endeligt på YouTube, hvis I lyster :-)

 

 

 

 

God weekend!

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvor er I fede! Tak for støtten.

Jeg kan hermed meddele, at jeg har fået spillejobs tilbudt i Singapore - muligvis en hel uge.

Skriv gerne en PM, hvis I kender folk abroad som kunne have interesse i at hyre mig. Jeg tager ikke nødvendigvis mere end et måltid mad og et par øller - det kommer an på omstændighederne :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvor er I fede! Tak for støtten.

Jeg kan hermed meddele, at jeg har fået spillejobs tilbudt i Singapore - muligvis en hel uge.

Skriv gerne en PM, hvis I kender folk abroad som kunne have interesse i at hyre mig. Jeg tager ikke nødvendigvis mere end et måltid mad og et par øller - det kommer an på omstændighederne :-)

 

Nice! - Og ville nok gå efter øl som betaling, da mad derovre er latterligt billigt :P Medmindre det er fancy restauranter self!

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej René. Jeg har overvejet cajon. Nu skal videoen udelukkende bruges som reklame til spillesteder osv. :-) Jeg kommer slet ikke til at rejse med en tromme, hvilket gør, at jeg bare vil spille på, hvad der er rundt omkring. Jeg tager kun min guitar med. Min computer kan ikke åbne linket lige nu. Tjekker det senere. :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Hold op, hvor blev jeg overordentligt glad for din kommentar, henrikrathje - tak!!! Tjek eventuelt mit eget nummer som jeg lige har lagt ud med dertilhørende video igår :-)

 

velbekomme.. du har noget virkeligt fedt, og du SVINGER mand!.. det er så fedt at høre.

har hørt det andet nummer, og det er lige så fedt, din groove fornemmelse er sublim..

 

alt det bedste fremover!

Link til kommentar
Del på andre sites

Fedt! - hvordan har du gjort det? Med en Loop Station alá Boss RC-300?

 

Vil gerne prøve det, men har ikke fundet ud af hvordan i Cubase/Pro Tools :-(

 

EDIT: har lige sat din nye sang på - hvilket program? :-)

Redigeret af jepperask
Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Jeppe. Tak for rosen! Boss RC-300 er ret avanceret, så er egentlig ikke super god til den. Jeg satte den bare til at loope et vis antal bars og trykkede på en pedal, hver gang jeg skiftede instrument. Man indspiller også maskinen til at loope efter metronom, så man sådan set godt kan trykke LIDT for tidligt på pedalen i forhold til loopets stop, og så kan man nå at skifte instrument. Med hensyn til min nye sang der bruger jeg faktisk en rigtig gammel version af Cubase (SE3) som egentlig fungerer udmærket, men som ikke kan det helt store. Til gengæld har jeg downloadet nogle gratis VST-programmer, blandt andet nogle vildt gode compressorer, som jeg nyder godt af i det færdige mix.

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu