Din Værste Handel


TRONRANER

Recommended Posts

Har for sjov lige købt en Yamaha 4 gear, med en masse udstyr, den kører 110 og fejler intet, den skal bare males.

1500,- gav jeg.

Jeg skal bare bruge den til at sidde at kikke på, og genopleve min "ungdom"...

Du må gerne købe den for 33.000,- :P

Ellers tak du! Har haft sådan 2 og det var det værste gamle lort! :D

Nu er det trommer jeg bruger mine klejner på! :tu:

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 måneder senere...
Gæst Anderz

Mine 2 single trommepedaler pr. Ebay.com

 

Mit ønske var 2 Iron Cobra Powerdrive. Går på Ebay og finder 2 kandidater.

Byder og vinder. Betaler og nogen uger senere er de så i Dk.

 

Den ene ankommer i original kasse men hvad står der på pedalen? Iron Cobra ROLLING GLIDE! Ok hvem's fejl er så det?

Aktionen siger godt nok powerdrive. Sælger siger: Jeg vidste ikke den kunne fås i 3 udgaver. Valgte at give ham neutral feedback og har den stadig væk.

 

Når så til nummer 2: Ingen kasse men den ser noget anderledes ud? Iron Cobra HP200. Går ind og ser at jo jeg havde budt på den forkerte pedal. :-o Har stadig denne ligeså.

 

Så mit ønske er stadig 2 Powerdrive så de kommer nok til salg på et tidspunkt her på TS.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 år senere...

jeg har lige brugt 170 kr. på et lille minidvi-vga kabel, der har kostet 2 kr at producere...

 

 

nogen gange bliver man bare så frygteligt træt af apple.

 

EDIT: når ja, og så er dette skrevet på deres fantastisk rimeligt prissatte trådløse keyboard... pweh :/

Redigeret af fishermann's friend
Link til kommentar
Del på andre sites

Min dårligste handel har nok været, da jeg købte et Zildjian Z Custom ride fra nyt af i Aage til 1995,-

 

Jeg havde det i under et halvt år, så blev det solgt vídere for 800,-

 

Og vel egentlig også da jeg købte mit trommesæt fra nyt af i Slagtøj Ctr. for 5000,-

 

Det var inden jeg lærte denne side at kende, og at man burde købe brugt istedet for.

Link til kommentar
Del på andre sites

Uha, Jeg købte for nogle år siden noget Meinl Soundcaster Custom i Aage - to crashes og et ride for 5200,- da vi skulle i studiet og indspille debutpladen. Fint skulle det være.

En måned efter købet og 1 dag inden studiet flækker det ene crash så! Damn, men jeg lånte et nyt af en ven. Men dagen efter i studiet flækker både det andet crash OG ridet! :cigar: Mage til dyrt bras skal man lede længe efter.

Og for det ikke skal være løgn, tager det et halvt år at bytte crashene og HALVANDET ÅR at bytte ridet!!

Og crashene holder lige nøjagtigt en måned igen efter ombytningen.

 

Hold da kæ**

 

 

Det andet er måske ikke en direkte dårlig handel, men jeg købte engang fra nyt et Tama Superstar med tilhørende Giant Beat bækkener for omkring 16.000 i prodrums, uden at ane hvad jeg egentligt havde brug for, og uden at vide at jeg kunne få en masse fede ting brugt for de penge.

Bækkenerne havde i øvrigt nogle små buler i kanterne som Uffe sagde 'var meningen' men som siden udviklede sig til revner!! Tak for lort, men de blev heldigvis byttet på garantien og solgt til fordel for førnævnte Meinl bækkener......

Link til kommentar
Del på andre sites

Hmm.. At jeg ikke købte en mindre trommesæt, at jeg ikke selv solgte mit ældgamle sæt, at jeg ikke kan sælge mit gamle øvesæt, at jeg har købt billige bækkener osv.

 

 

...Suk... Ville have et lille kit :cigar: Men man kan bare ikke sælge et Pearl Export til en rimelig pris..

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month senere...
bød på et hammond b3 orgel inkl. den rigtige leslie til 30.000 kr., så lige 2 sekunder efter mit bud kom der et på 35.000 kr. argh, ærger mig stadig i dag...

Jeg drømmer også om sådan et...

 

Men lige nu kan det kun blive til et hammond l-100 ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Haha, der er vist noget af en forskel fra b3 til l-100 :-) Ikke mindst i lyden.

 

Chris - Jeg skal ikke kunne sige hvad de har gjort ved serien siden hen, men at 3 bækkener går i stykker efter en måned, tager 6-18 måneder at bytte og går i stykker med det samme igen, det er under al kritik.

I øvrigt glemte jeg at sige, at de var mega skæve, altså noget mere end normale maskinbankede bækkener.

Link til kommentar
Del på andre sites

Tråden er gammel, men her den anden dag fik jeg sendt et Paiste PST-5 som jeg havde betalt 1000 kroner for, i den tro at det var et Paiste 22" 2002 ride, hvilket jeg også havde spurgt sælgeren om det var.. Da hun havde sagt det var det, fik jeg så heldigvis handelen trukket tilbage igen, fordi vi havde snakket forbi hinanden. Men det har været det dårligste jeg har prøvet indtil videre ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Det må nok være mit gamle Maxtone trommesæt. (Ved ikke om de laver det mærke mere??)

 

Jeg hrm min far hrm købte det brugt for 800 kroner. Når de var stemt helt perfekt lød de meget godt. Men efter 3 slag var det bare sådan noget taawnghai!!!

 

Men Hi-hat kan da bruges som crash :)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 7 måneder senere...
  • 1 year senere...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu