Woven Blush


Mathias Jensen

Recommended Posts

Hej folkens!

 

Mit band, Woven Blush, udgav for kort tid siden en EP gennem det Aarhusianske selskab, Raum Eins - og den skal I da også høre, hvilket kan ske gennem nedenstående link:

 

http://raumeinsrecords.bandcamp.com/album/nothing

 

Og hvis man kan lide hvad man hører, så kan man da også lige smide et like på vores facebookside:

 

https://www.facebook.com/pages/Woven-Blush/327718890633416

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg hører stor originalitet i jeres udtryk, og jeg synes I mestrer jeres instrumenter meget fint. I ser meget unge ud på billederne

Kan ikke helt finde ud af jeres lyd, men Shapes står som den, for mig ikke kun mest velklingende produktion, men også den bedste komposition. Men guitarerne i Visions rammer også et eller andet i min mig. You Again ville jeg måske nok lige mixe lidt anderledes, men det er jo smag og behag. Så er der lige den lille twist at jeg ved ikke en skid om Indie som genre. Og der kan være hundrede bands der lyder som jer, jeg kender dem så bare ikke. Men flot debut synes jeg.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 uger senere...

Jeg hører stor originalitet i jeres udtryk, og jeg synes I mestrer jeres instrumenter meget fint. I ser meget unge ud på billederne

Kan ikke helt finde ud af jeres lyd, men Shapes står som den, for mig ikke kun mest velklingende produktion, men også den bedste komposition. Men guitarerne i Visions rammer også et eller andet i min mig. You Again ville jeg måske nok lige mixe lidt anderledes, men det er jo smag og behag. Så er der lige den lille twist at jeg ved ikke en skid om Indie som genre. Og der kan være hundrede bands der lyder som jer, jeg kender dem så bare ikke. Men flot debut synes jeg.

 

Hov, jeg fik da aldrig vendt tilbage! Mange tak for feedback! Rent aldersmæssigt er vi i starten af 20'erne, om det er ungt er vel relativt. Jeg er glad for, at du hører originalitet i vores udtryk. Mht. mix er det lidt svært at forholde sig til, når du ikke siger andet end at du ville gøre det anderledes. Men guitarerne fylder i hvert fald meget, hvilket nok er meget en genre-ting.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Den havde jeg ikke lige set.

 

Jeg synes det er rigtig fedt. Hører en del Kitty Wu og Raveonettes i det - det kan jeg godt lide. Jeg kunne godt ønske, at vokalen lå lidt højere i mixet. Jeg er klar over at den ikke skal ligge forrest, men den måtte gerne træde lidt mere frem.

 

Vil se om jeg ikke kan falde over en koncert med jer, nu hvor jeg bor i Aarhus.

Link til kommentar
Del på andre sites

Den havde jeg ikke lige set.

 

Jeg synes det er rigtig fedt. Hører en del Kitty Wu og Raveonettes i det - det kan jeg godt lide. Jeg kunne godt ønske, at vokalen lå lidt højere i mixet. Jeg er klar over at den ikke skal ligge forrest, men den måtte gerne træde lidt mere frem.

 

Vil se om jeg ikke kan falde over en koncert med jer, nu hvor jeg bor i Aarhus.

Cool! Vi supporter The Kissaway Trail på Radar på fredag.

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu