Transport Af Gear I Fly


westmark

Recommended Posts

Jeg står i den situation at jeg skal til Rusland i slutningen af oktober og spille nogle koncerter.
Da man for tiden ikke kan få andet end turistvisum til Rusland kan jeg desværre ikke have bækkenerne med ombord på flyet, da de nok vil stille spørgsmålstegn i paskontrollen ved at en turist har sine bækkener med ind i landet.

Er der nogen der kender til en hardcase løsning, man kan have sine bækkener og stikker i, uden at skulle betale ekstra for at få det checket ind?

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg tror han mener at han vil "snyde" tollerne så det ikke opdages at han har sine bækkener med, da han kun kan få et visum som turist og ikke som arbejdende som det er jo reelt er når man spiller musik

Nej, det er egentlig bare om der findes en hardcase hvor der er plads til bækkener og stikker, og som ikke vejer for meget.

 

Hvordan vi "snyder" er der styr på.

 

Redigeret af westmark
Link til kommentar
Del på andre sites

Hvordan vi "snyder" er der styr på.

 

Kastrup lufthavn har ikke altid haft styr på tingene, men det er også mange år siden nu. Bandet havde det meste af mit ddrum el trommesæt med i håndbagagen grundet overvægt. Det var på en Thule tur lige da den første Irak krig startede. Alt blev gennemlyst og stur stur sikkerhed overalt. Der var sgu bare ingen der overvejede om det sådan sikkerhedsmæssigt var en god ide at de fem der kom ind i flyet som de sidste, havde en ordentlig bunke potentielle slagvåben, i form af diverse hardware og tromme pads med som håndbage.

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu