22" Crash..


chubby untight

Recommended Posts

Hej jeg må nok have et 22" Crash i mit setup. Dette pga.

pladsmangel og dovenskab. Kører Med 2x24 Ride i tiden og har af denne grund mit 20" Crash lidt for langt væk, må bøje mig frem

for at nå det.

Men mit spørgsmål er hvad funker som Crash når man skal op i 22". Jeg har i dag et udvalg af Rude bækkender fordi de holder til at få nogle smæk..

 

Tænker nok selv jeg må have fat på et ride, men hvad ikke hvad der så duer...

 

Håber på mange fede svar og ideer, offtopics er nu også meget velkommne..

 

God Weekend..

 

Frode

Redigeret af chubby untight
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst jon petersen

22" crash.

Så spiller du også med ørepropper, ikke?

 

:-)

 

Anyway, tyndere rides burde vel kunne du - Sådan noget som Sabian HHX Manhattan Jazz Ride kan i hvert fald sagtens crashes, mørkt og flot. Mine 22" Paiste kan også begge - 505 og 602.

Holde? Det tror jeg faktisk ikke de kan i længden - de er jo ikke beregnet til at blive banket sådan på.

 

 

Jon

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Jon. Takker for indlæg - Jeg er af den type der ikke spiller på trommer med er trommeSLAGER.. så ja de bliver slået. Ikke fordi jeg gør mig umage at slå hårdt, det ligger bare til mig. Der er der jeg her min zone.. Her diskuteret dette med flere, men kommet frem til at det er der jeg er. Det skal ikke være for tyndt da det ikke kommer igennemlydmuren. Men vil tjekke 505 0g 602.

Og ja jeg ved cymbaler flækker, det er en del af gamet...

 

Frode

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst jon petersen

Jeg mente nu egentlig ikke, at du skal checke Paiste 505 og 602 - 602 er for dyre, og 505 for sjældne.

 

Men mere at tyndere rides kan bruges.

 

Jon

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu