På Tour Med Peter Sommer


Mikas

Recommended Posts

Hej alle

 

Henover sommerens festivaller turnerede jeg med Peter Sommer - vi spillede blandt andet på SmukFest, hvilket var en fuldstændig fantastisk oplevelse. Jeg var så heldig lidt af koncerten blev forevet - giv det et lyt, hvis I lyster:

 

https://www.youtube.com/watch?v=toFdjFpuFu0

 

- og nu gentager vi successen rundt på de lidt mindre spillesteder.

 

Det kan være nogle af jer har lyst til at kigge forbi?

 

PStour_zpscda04c19.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvor er I søde! Tusind tak.

Henrik: jeg har desværre ikke andet video.. Det var heller ikke lige det nummer jeg havde valgt rent trommemæssigt, men sådan blev det :) hvem ved, det kan være der bliver filmet noget mere senere. Jeg har fornøjelsen af at spille hårdtslående numre som "til rotterne, til kragerne, til hundene" hvilket lidt er en drengedrøm.

 

Lause: send mig dit nummer og fulde navn, så kommer du på gæsteliste. Jeg kender ingen i det område :)

 

Dan: tusind tak, jeg er virkelig glad for at du havde en god oplevelse. Vi synes det var lidt op af bakke og fik lavet lidt rigeligt med fejl, men helt skidt var det vist ikke.

 

God aften alle.

  • Upvote 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Tak folkens :)

Hvis der er nogle der godt kan lide musikken og ikke synes Peter er røvkedelig - og i bor i Herning, Esbjerg eller Næstved, så smid mig en besked. Jeg har sikkert en gæstebillet til overs.

 

Sov godt!

Link til kommentar
Del på andre sites

Det gjorde du godt i Århus igår, og hvor spiller du fedt. Jeg så Peter Sommer på Train i Marts og der var det uden trommer, og kan huske jeg var mega skuffet bagefter, fordi jeg synes der manglede trommer. Men igår pga af dit trommespil var det en super koncert og numrene fra "Alt Forladt" lød jo super godt og meget bedre med trommer.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvor er jeg glad for at høre det Zakarias! Dejligt du kom! Det var lidt sjovt at spille så lille et sted hvor man kun kunne se de forreste 15 mennesker, men det var alligevel en fantastisk oplevelse.. Vi spillede også godt der på 3. dagen af turnéen :) vildt så hurtigt det går med sammenspillet.

Er rigtig glad for du synes det "rigtige" trommespil løftede koncertoplevelsen. Det er nemlig lige præcis meningen..

 

Mvh

Mikas

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu