Bytte-Eksperiment


ejnar1000

Recommended Posts

Forleden fik jeg ideen til et lille eksperiment. -Et bytteeksperiment.

Min ide er at starte med et sætte et par nye Zildjian 5A dip stikker "til bytte" og derfra kun bytte "opad". Eksperimentet skulle køre et år hvorefter, hvad end jeg måtte ende op med, skulle sælges. Overskuddet skulle så gå ubeskåret til trommeslageren.dk.

 

Er ideen for plat, eller syntes folk det kunne være sjovt (og er det i øvrigt prøvet før herinde?)...

 

Vh Ejnar

Link til kommentar
Del på andre sites

hehe jeg synes det er fedt... på den måde er det faktisk alle dem der har byttet der har været med til at donere.
Det kan dog godt være det blir lidt svært, jeg ved fx ikke hvad jeg ville bytte med et par stikker.
Det minder mig lidt om det der trading upwards...

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 6 måneder senere...

Hallo allesammen

 

Jeg synes Ejnars idé med den her byttetråd fortjener lidt opbakning, da det i sidste instans går til danmarks (verdens) bedste trommeside post-4825-0-08892500-1400079455.jpg

 

Derfor skrev jeg til Ejnar. I får lov til at læse med:

 

Hej Ejnar

Det er fint du bumper den her, det fortjener din ide med bytteeksperimentet.

Jeg har tænkt på om det kunne være en ide at splitte tingene op... for at få lidt mere gang i sagerne.

F.eks. lilletromme.... pedal.... tommer.... eller hvad folk nu kunne have lyst til. 17 lugs med skruer... hardware til en lilletromme...

Bare en idé

VH Henrik

Og Ejnar svarede:

Det lyder som en god ide. Måske det er synd at skille trommerne ad, hvis det er hvad du mener? Men hardware osv. kan vel fint byttes løst?

Har du mod på at skrive i tråden?

Vh Ejnar

 

Det være hermed gjort.

 

Jeg synes ikke det er synd at splitte noget som helst. Hvis det kan få gang i bytteriet, og måske hjælpe en selvbygger der mangler stumper, så er det et godt byt.

 

Men - Det er stadig Ejnar der afgør om det er OK.

 

Hilsen Henrik

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu