Sign in to follow this  
woods

Hjælp Til Nye Lugs På Lilletromme - Har Du Nogle Liggende?

Recommended Posts

Hey guys!

Da de tubelugs, som sidder på min lilletromme er slidte (jeg har ikke passet godt nok på dem), vil jeg gerne finde nogle nye, som kan passe til lilletrommen.

Der er tale om en 8 lags (0,5cm) 14"x5,5" lilletromme med tubelugs, der har en afstand mellem hulcenter på 5,5 cm. Jeg ved ikke hvad man kalder følgende i fagsprog, men den lille cylinder-"dippedut" som passer i hullet på selve trommen har en diameter på 0,6 cm.

Jeg ønsker mig 20 brugte (single)lugs i normal chrom, som passer til min lilletromme. Jeg er studerende og har imidlertid ikke lige "råd" til at bruge 5-600 kroner på et helt sæt nye lugs, og jeg ved ikke, hvad jeg skal bestille hos STDrums for at få det rigtige hjem. Jeg tænkte, at I muligvis kunne hjælpe mig herinde - også hvis der er yderligere faktorer, som jeg lige skal overveje, inden jeg går ud og køber lugs.

Hvis I desuden har 20 pæne og velfungerende lugs som kunne passe til min tromme og gerne vil sælge dem billigt til mig, er jeg meget interesseret. Hvis I ved, hvor jeg kan få fat i nogle billige, brugte lugs, må I gerne sende mig i den rigtige retning. Lugsne skal have "fleksible gevind", fordi jeg synes at tubelugs er et helvede at stemme med de fikserede gevind.

Jeg vedhæfter billeder, så I har et lille indblik i, hvilken tromme, jeg taler om:
IMG_3641.jpg

IMG_3644.jpg

IMG_3643.jpg

Jeg håber, at I kan hjælpe mig.

Med venlig hilsen
Morten

Du kan løbe med dem for 150 kr.

Hej Emil

Hvis du selv henter, kan du få det for 200 kr. Jeg kommer sandsynligvis til at skifte det hele ud alligevel. Men er du sikker på, at du gerne vil købe det? Synes ikke det fungerer så godt. Det er slidt.

Morten