Explorer Crasher Samme Sted Hver Gang


Mads Valther

Recommended Posts

Chrome er fed.. men den har efterhånden alt for mange memory leaks.. dvs. den æder din RAM .. HURTIGT!.. ikke unormalt med 1-1,3 GB RAM forbrug

 

 

nyere Firefox er (igen) i førertrøjen.. til de fleste ting..

 

IE 10 er også fin i ram forbrug.. men den er bare ikke særligt god til alle sider, og nogle ting fungerer ikke uden ret mange programmør tricks.. den er simpelthen ikke compliant med standarder.. stadig ikke.. suk!

Link til kommentar
Del på andre sites

Kører Chrome og har kørt det i nogle år nu. Er ved at være inkarneret google-fan, og at Chrome samarbejder med både google, youtube og min telefon er ret fedt. Men tilslutter mig til, at den godt kan sluge en god mængde RAM, især når man har mange faner åbne ad gangen. Har dog også FireFox liggende på skrivebordet i nødstilfælde. Explorer er røget i papirkurven...

Link til kommentar
Del på andre sites

Yep.. 50-80 mb pr fane.. PLUS 50 MB pr plugin der er aktiveret!.. PLUS 2-300 for moder processen

 

Chrome er gude god til web udvikling.. Men den er blevet så tung at den nok snart ryger ud.. Den er simpelthen alt alt for tung at køre!.. Selv på vores udviklings maskiner med 16-32gb ram

Link til kommentar
Del på andre sites

Kan nogen hjælpe her. Mit Explorer crasher hver gang jeg skal vælge en fil til upload diverse steder. Altså i den sekvens hvor man på en given hjemmeside trykker på "browse" og et nyt stifindervindue åbner.

 

Nogen der kender til det?

Du slår den måske med for tunge stikker? :hmm:

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu