Er Dette Et Recording Custom ?


Beechcraft

Recommended Posts

Gæst jon petersen

Det ser for mig ud som en lakeret finish, ikke coatet?

Jo, RC blev også fremstillet i England.

 

Gad vide hvad der er blevet af resten trommerne?

 

 

Jon

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst jon petersen

Jep - jeg har set dem sælge et sort Premier XPK/APK som om det var et Premier Black Shadow Resonator - de svarede ikke engang, da jeg skrev og gjorde dem opmærksom på en en for dem potentielt dyr misforståelse....

:hmm:

 

Jon

Link til kommentar
Del på andre sites

Kind of.. Ejede selv et fra Japan og kiggede så på et fra England..

 

Det FOREKOM mig at kromen var flottere (blankere) på de engelske, men kanterne og lakken var en kende smukkere udført på de japanske.. Men det var altså kun ved at ta skind af og kigge nøje efter indeni osv.

 

Derudover MENER jeg at de senere RC fra england havde lidt skarpere kanter den dem fra Japan.. Har i hvert fald set ret store forskelle i kanterne..

Redigeret af henrikrathje
Link til kommentar
Del på andre sites

Den er med 99% sikkerhed 16.. med deres måleevner så er det nok omsonst at bede dem måle den ;-)

 

Men da man ka se en 8x8 og man så tænker den lagt i dobbelt længde så passer det vist med BD.. 22x18 er heller ikke noget man ser tit..

 

Så jo.. Den er stor sandsynlighed 22x16

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg tjekkede dem og bød også, men hoppede fra.

Der var tale om 20", 22", 8" og 13". I fin stand. 22´eren så næsten ny ud. Jeg var kun interesseret i 20" og 8" og kunne ikke lige overskue bøvlet med at ligge inde med mere grej der skulle sælges. Især ikke to kæmpe flightcases som der trods alt er begrænsede købere til.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu