Cdc/tia Drums Lukker Og Slukker...


farsan

Recommended Posts

Kære alle

 

Historien er ude i en anden tråd, men det må være på sin plads at poste den her, så alle får nyheden direkte fra kilden

 

Her er lidt fra vores nyhedsbrev:

 

"Det er store nyheder vi bringer.

Efter snart syv år i custombranchen skruer vi nu ned for blusset i CDC.

Jacob er leder af to børneinstitutioner, Asbjørn har travlt med job og skal snart være far, så er det desværre småt med fritiden.

Vi har nydt at lave smukke og specielle, store og små, moderne og vintage og ikke mindst vold- somt vellydende trommer til jer, men alt godt har som bekendt en ende. Så hvis I har gået og leget med tanken om at tilføje noget dansk design til jeres gear, er det med andre ord ved at være sidste chance for at få jeres custom-drømme realiseret. Alle de bedste hilsner og tak for nu, Jacob & Asbjørn - Copenhagen Drum Co...."

 

Vi tømmer naturligvis ud og I er velkomne til at kontakte os hvis der er noget du/I mangler. Vi har især en del kedler og lugs liggende men også wrap-rester mm. Vi har også en del akryl-sæt stående ligesom der kommer flere godter. Hold øje med vores hjemmeside, dba.dk eller send os en mail på cdrumc(a)gmail.com

 

 

Mvh

Jacob (med-ejer)

 

 

 

 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er sgu også ked af det.. synes det er lidt trist.. jeg forstår naturligvis 110% jeres prioritering, men synes sgu det var cool med nogle dygtige drenge i hovedstaden der byggede cool tønder!

 

Vi håber i en dag finder tid til at vende tilbage!

 

De bedste ønsker herfra.. også god vind med arbejde og familierne :-) !

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er sgu også ked af det.. synes det er lidt trist.. jeg forstår naturligvis 110% jeres prioritering, men synes sgu det var cool med nogle dygtige drenge i hovedstaden der byggede cool tønder!

 

Vi håber i en dag finder tid til at vende tilbage!

 

De bedste ønsker herfra.. også god vind med arbejde og familierne :-) !

+1

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu