Tasker - Hvad Skal Man Vælge?


ChristianVest

Recommended Posts

Hej medslagere!

 

Jeg står i den situation at jeg skal have investeret i tasker til mine bækkener og til alle mine stativer. Problemet kommer så da det gik op for mig at jeg ikke ved en hat om de forskellige mærker, hvor meget forskel der er på en taske til 600 kroner og en til 1000 kroner er :oops: Derfor tænkte jeg at jeg ville spørge jer herinde om hvad jeres erfaringer er mht. til takser? Hvis det samlede beløb for en taske til min hardware og til mine bækkener kunne holde sig under 12-1300 ville jeg være glad, men det er ikke verdens undergang hvis det beløb bliver overskredet lidt :-)

 

Bækkentasken skal kunne holde:

 

1 stk 15'' Hi-hat
1 stk 17'' Chrash

1 stk 19'' Crash

1 stk 22'' Ride

 

Stativtasken skal kunne holde:

 

3 stk Tama Roadpro stativer

1 stk Tama Roadpro Hi-hat stativ

 

Har ikke kigget brugtmarkedet igennem, men jeg er skam ikke bleg for at købe brugt ;)

 

- Christian

Link til kommentar
Del på andre sites

Det vigtigste for mig når vi snakker bækkentasker er at der er rigeligt med skillerum, så bækkenerne ikke ligger direkte op mod hinanden, samt at den har en kraftig lynlås.

 

Jeg har aldrig selv haft en stativtaske, men jeg kan forestille mig at det er rart med hjul.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 uger senere...

Jeg har i mange år brugt en almindelig kuffert med hjul til stativer. Den første klarede ti år med adskillige jobs, og i den nye (som jeg fandt til storskrald) har jeg lagt en tynd finerplade i bunden som forstærkning. Det er superkompakt og en meget billig løsning :tu:.

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu