Alternativ Til 22 K Custom Dark Ride ?


Jonas Haaf

Recommended Posts

Som titlen antyder leder jeg efter alternativer til et 22 K custom dark ride, da

De eksemplarer jeg har prøvet, har ramt det jeg søger meget godt, men der er ikke mange på brugtmarkedet, og slet ikke til en pris jeg kan være med på lige nu.

 

Altså, et ride der fungerer til det meste, og som kan crashe med lidt god vilje.

Lige nu spiller jeg på et 22" 2002 BL, og det er et fint rock bækken, men jeg vil gerne ha' et ride der kan lidt mere og gerne med en større klokke. Jeg har også et 22" Paiste 602, men det drukner lidt når jeg spiller rock i den hårdere ende.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Dette er et gæt udfra hvad jeg har læst mig frem til.

 

Noget masterwork kunne gøre underværker.

Dream bækkener. Lyt før du køber! Nogle har nærmest ingen stick def. Andre har.

 

Jeg vil gætte på at du skal finde noget i natural finish frem for brilliant surface.

Så skal det nok ikke være for tykt. Og lathingen ikke for dyb.

 

Som sagt. Lidt gætteri, på andre meninger?

Link til kommentar
Del på andre sites

Du ka jo bare købe et .. Du kan returnere det i 30 dage (bare undgå for vilde stick mærker, og tør det godt af inden returen).

Men hvor mange gange kan man gøre det? Jeg har absolut ingen kendskab til Sultan ud over hvad der ligger på Youtube, men jeg tvivler på at de alle lyder godt. Så skal man måske sende tre bækkener retur, og det fjerde man får, er et man allerede har haft på prøve tidligere, og forkastet.

Link til kommentar
Del på andre sites

Køb 3 og returner de 2..

Ja, det må være den rette løsning, hvis man er lidt kræsen med bækken set-uppet. Kræver selvfølgelig at de går med til det nede i fører bunkeren i Treppendorf.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Det gør de.. De er vant til det.. Hvordan skal folk ellers vælge bækkener :-)

 

Hvis bare man sender dem retur uden brugsspor (fedtfingre og stikmærker).. Men det er ikk svært at undgå når man bare lige skal teste et bækken.. Tar jo sjældent mere end 10-15 min at teste.

 

Ja der er en seddel med der forklarer tydeligt hvad du gør.. Hvilket er at gå ind på et særligt site, finde din ordre, krydse af hvad du returnerer, så får du en retur porto seddel mm. Som du kan printe ud.. Og vejledning i hvad du gør.. Udgift: 0 kr

Sidst jeg prøvede brugte de DPD.. Man skal blot aflevere den til dem eller aftale et "pickup",

 

Jeg har nu gode erfaringer med Zultan (som kommer fra Turkish.. Blot meget bedre end dem vi så i dk for 10-15 år siden.. De har mange flere serier og modeller.. Feks også effekter osv.. Og så er de billigere end når der står Turkish på dem.. Men stamp siger Turkish :-)).. Det crash jeg fik igår (1455g) lyder umiddelbart kanon!.. Men jeg tar det med i øveren på mandag og så ser vi

Link til kommentar
Del på andre sites

Fik lige de denne på PM fra et andet medlem, der skulle returnere noget til Thomann.

Det ser ikke ud til at det er gratis at returnere, og der skal nok heller ikke meget til, før at en vare ikke længere godkendes som værende i "mint condition".

 

 

We would like to offer you two possible options for returning your item under your 30 Day Money Back Guarantee (please confirm which would be best for you) :

1) Musikhaus Thomann organises a UPS collection. 30 EUR per parcel would be deducted from your credit note for this service.

2) You organise a return yourself to Musikhaus Thomann. If so, please take note of the following instructions:

To receive a full refund, the item(s) must be in mint condition ie. No dog eared manuals, no scratches and no damage to the original packaging. All cables and accessories must be included. Should these terms not be met or the 30 days have been exceeded, Musikhaus Thomann will make a necessary deduction from the refund of the product(s).

Please pack the unit carefully to avoid any damage in its transportation back to Musikhaus Thomann. The responsibilty for the items to arrive with us safely and undamaged in case of a return is with the customer.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

vor herre bevares.. din ven har desværre ret.. de lyver på deres side om 30 dages returret og money back..

 

 

Hi there,

Thanks for your email, I apologise if there has been any misunderstanding.

When returning items like this there never has been any free return service outside of Germany but we do have agreements with UPS with a flat rate of €30 should you wish us to organize the return rather than doing it yourself.

Returning the cymbals yourself is always an option but just use whatever the most economical method is available.

Kind regards

John Livesley

Service Customer Care"

Så slut med at anbefale den metode.. der er altså ikke 30 dages returret , men kun en delvis refundering..

det koster 30€ pr pakke at returnere!!

 

han svarede slet ikke på det med at returnere 2 ud af 3 skiver.. jeg spørger igen!

Link til kommentar
Del på andre sites

update:

 

Hi there,

maybe my colleagues was not clear enough.

We can offer you a return with our currier at the cost of 30 €.

You do not have to return it thru us though….You can return it yourself, using a different currier (or you can drive here), does not matter to us.

And you can order as much you want, and return everything, as long as it is still in the 30 days and the products are in mint condition.

Best regards,

Alex Rotaru

Service Customer Care

Så man KAN altså gøre som jeg foreslog og returnere de 2 skiver man ikke kan lide.. bare sørg for at have handsker på når du håndterer dem, og sørg for at fjerne stik mærker.. det er ikke svært..

det koster så 30€ pr pakke.. men det er jo kun 1 pakke.. men det ER 250 kr. pr forsøg.. så det øger jo prisen..

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu