Logo På Indersiden Af Skind


Simon Klejnstrup

Recommended Posts

Ey!

 

I mit tamburkorps vil vi gerne have nye skind til vores storetromme. Finten er at der skal sidde vores logo og noget skrift på og for at det ikke bliver slidt sf vil vi gerne have det printet på indersiden af et clear skind, som så bliver malet hvidt til slut, så det ligner et coated.

 

Men vi kan ikke finde nogen der gør sådan moget. Kender i til noget?

Link til kommentar
Del på andre sites

som udgangspunkt.. få lavet et logo.. spejlvend det.. få Jess fra logocut.dk til at lave det.. sæt det på.. done

 

men hvis I maler det hvidt så vil det jo ikke være ret synligt bagefter??.. ligemeget hvordan I gør det?.. medmindre logoet er så enkelt at I kan male "udenom" den skygge det gir?

Link til kommentar
Del på andre sites

som udgangspunkt.. få lavet et logo.. spejlvend det.. få Jess fra logocut.dk til at lave det.. sæt det på.. done

 

men hvis I maler det hvidt så vil det jo ikke være ret synligt bagefter??.. ligemeget hvordan I gør det?.. medmindre logoet er så enkelt at I kan male "udenom" den skygge det gir?

Logo på indersiden

Derefter males på indersiden.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det kan nok blive et problem at få lavet et selvklæbende print, da der nok ikke kan printes på limen.

 

I kan evt. lave et fuldt logo, med hvid baggrung, og så sætte det på med spraylim, så det er et meget tyndt og transparent lag. Dette kræver nok at I bruger et enkeltlagsskind, så I ikke mister alt for meget tone.

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja, logo på indersiden og mal derefter på indersiden, men vær opmærksom på hvor stor betydning det får for lyden - og dernæst om malingen kan klare vibrationerne, eller om det revner med tiden..? Jeg ved det ikke, bare teorier.

 

Man skal dog nok på lidt afstand før det kommer til at ligne et coated skind..

Link til kommentar
Del på andre sites

Tror at din sans for deltaljer er på overdrev lige her. Hovedformålet må være, ikke at slide logoet af ved brug. At skindet så skal være hvidt efterfølgende er jo for at få logoet til at fremstå klart og tydeligt.

 

Men ja. Simon til tråden tak. Vi vil vide mere, nej det hele... Også om meningen med livet er 42...

 

Nimbas

Link til kommentar
Del på andre sites

Hahaha, der er sgu gang i den her! :D

 

Grunden til at jeg sagde det skulle ligne coated, var egentlig bare at det skulle være hvidt. My bad! Det er helt fint at det bliver blankt..

 

Logocut lader til at være svaret. Men jeg må indrømme at jeg ikke bryder mig vildt meget om tanken om et kæmpe klistermærke der dækker det hele. Det skal jo trods alt på begge sider.. Men samtidig ved jeg ikke om det overhovedet er bedre for lyden at male skindet.

 

Hvad er jeres tanker?

 

Tog lige et billede af trommen i dag, så i lige kunne se hvordan det skal se ud :)

 

F82ACA12-C745-46B6-9CFF-A785DEFB0D1C_zps

 

Ps. Der er ingen mening med livet. Det er rene tilfældigheder der gør at vi er her, så det er op til os selv at fylde vores liv med hvad der nu end gør at det føles meningsfuldt.

Det var vidst dagens filosofiske indslag :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Haha... Det er det samme som 42!

 

Tror ikke du skal bekymre dig om hvad det gør ved lyden. Jess har forskellige kvaliteter klæb/folie og sikkert også noget tyndt.

 

Men husk at man må lide for skønheden...

 

Nimbas

Link til kommentar
Del på andre sites

Logocut i den størrelse blir meget tæt på uhørligt mht dæmpning!.. Det vil nok kun gøre godt i sådan en fætter.. Men det er ultra tyndt sådan noget folie.. Næsten ikk tykkere end lak!.. Så det er helt klar et logocut job!.. Han vil elske opgaven!

 

Jeg ville forslå at få lavet en folie i fuld størrelse!.. Med hvid som en del af folien., han har er tilbud på forsiden om netop det.. Spray er meget svær at lægge på så det dækker pænt.. Har prøvet!

 

Skind inkl folie og montering osv ligger vist på 7-800 pr skind.. Dyrt men det ser tip top prof ud.. Jess er manden..

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu