Ss Strainer


Peterb

Recommended Posts

Min supersensitive strainer i ellers perfekt stand er blevet ødelagt

 

Er der mulighed for at finde erstatningsdele herhjemme eller lign?

 

Det drejer sig om plastikdimsen der har fat i selve straineren nede ved skindet, og den metalkonstruktion der beskytter straineren.

Link til kommentar
Del på andre sites

Min supersensitive strainer i ellers perfekt stand er blevet ødelagt

 

Er der mulighed for at finde erstatningsdele herhjemme eller lign?

 

Det drejer sig om plastikdimsen der har fat i selve straineren nede ved skindet, og den metalkonstruktion der beskytter straineren.

Guarden og plastic-sliden*

Link til kommentar
Del på andre sites

Kan se at jeg i en tidligere tråd er blevet korrigeret angående Ludwig import. Det skulle ifølge Dennis Hentrich være Luthmann Scandinavia der varetager den opgave.

 

Jeg kan ikke finde noget Ludwig på deres hjemmeside, så det ser ud til at de ikke har importen mere. Hvem der har den nu ved jeg ikke. Mon det er Slagtøj Ctr. der har den igen?

 

Det er simpelthen så ugennemskueligt, med det import pjat. Den flyver jo rundt til højre og venstre. Det er næsten som at prøve at holde styr på hvilke politikere der hører til hvilket parti.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er næsten som at prøve at holde styr på hvilke politikere der hører til hvilket parti.

 

Ja det er blevet lidt af en udfordring i denne, frustrationernes og ambitionernes tid.

 

Peterb, ring ind til SC. De finder reservedelene på pcén. Lidt ligemeget hvem der er importør.

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu