Afløser For Vic Firth 85A


Daniel-san

Recommended Posts

Hej TS-slagere

 

Jeg har igennem en årrække brugt VF 85A til stort set alt fra jazz til rock. Men de seneste år har jeg syntes at den er en anelse for tynd (især til et godt backbeat på snaren). Jeg ville gerne have en lidt kortere stik og helst ikke længere. Jeg har ofte behov for at lave nogle hurtige fills så en stick med diameter 0.65 eller lign. er nok ikke lige mig.

 

Nogle gode forslag ? gode erfaringer ? Jeg er ikke inkarneret VF fan, så hvis der sidder nogle fans af ProMark, Vater eller andre må de da gerne ligge en anbefaling. :tu:

 

Slagerhilsen

Peter

Link til kommentar
Del på andre sites

Nej, jeg har aldrig rigtig prøvet den, men virker coatingen (malingen) ikke en smule glat ?

Det er ikke min erfaring, men det er nok meget individuelt. Jeg har aldrig haft problemer med, at de blev glatte. Prøv dem i en trommebutik - de er virkelig fede!

  • Upvote 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Nå, men så må jeg vist hellere melde mig ind i "Gadd-stick" klubben. Fik testet den lille sorte i dag og jeg må sige, at den har en fantastisk balance og rebound. Lige den anelse mere end 85A, som jeg havde brug for og lige en smule kortere, hvilket passer fint til min forholdvise lille hånd.

 

Fin speed i stikken, hvis man holder stikken normalt og tilstrækkeligt punch hvis man vender den om og laver et solidt kantslag eller backbeat på lilletrommen.

 

Så, mange tak til Hr. Skind for for fin, fin vejledning. :tu::rock:

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu