Trommeslagere Fra Odsherred


Mads Valther

Recommended Posts

Er der nogen herinde fra der bor og øver i Odsherred? Jeg flytter til kommunen til sommer, men har de sidste mange år knoklet og presset kommunen for at gøre mere for den rytmiske musik for unge bands.

D.d. Har jeg tilsendt kommunen et tilbud om at være koordinator og frivillig driftsansvarlig for et muligt øvelokalekompleks i kommunen. Men jeg er efterhånden i tvivl om, hvor der øves, og hvor mange mennesker der er tale om. Derfor vil jeg sætte pris på alt fra tilkendegivelser til erfaringer herinde.

 

Tak!

Link til kommentar
Del på andre sites

Er der nogen herinde fra der bor og øver i Odsherred? Jeg flytter til kommunen til sommer, men har de sidste mange år knoklet og presset kommunen for at gøre mere for den rytmiske musik for unge bands.

D.d. Har jeg tilsendt kommunen et tilbud om at være koordinator og frivillig driftsansvarlig for et muligt øvelokalekompleks i kommunen. Men jeg er efterhånden i tvivl om, hvor der øves, og hvor mange mennesker der er tale om. Derfor vil jeg sætte pris på alt fra tilkendegivelser til erfaringer herinde.

 

Tak!

Hej Mads!

 

Har godt hørt rygter om at du vist flytter her til Vallekilde :-)

Skriv til Søren With, evt. på Facebook.. Han har sørget for at få et øvelokale op at stå i Hørve vist nok, og han er nok meget interesseret i at få en frivillig driftsansvarlig for stedet..

 

Vh Louie

Link til kommentar
Del på andre sites

Ok. Jeg må indrømme jeg tænker lidt større end et enkelt øvelokale i Hørve. Jeg vil have flere, jeg vil have et fællesrum og måske endda en fællesscene hvor unge bands selv kan afholde koncerter. Lidt som Pakhuset gjorde i gamle dage i Nykøbing hvis folk kan huske det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Mads.

Skriv til Den Rytmiske Højskole. Der er nogle skønne ildsjæle deroppe. Blandt andet Mads Brendes ( nuværende trommelærer) og Anders Greis ( underviser på sangskriver/producer linjen og forøvrigt en god rocktrommeslager ), måske er der basis for noget samarbejde . Dejligt med visionære initiativer !!

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu