Navneskift?


Lasse Wiinberg

Recommended Posts

Jeg ville gerne skifte til SkewBob4522, men det er så åbenbart taget....af Gunnar!! ;-)

 

Jeg valgte mit alias ud fra mit ringe kendskab til karmaen på sitet, da jeg hoppede på i sin tid.

 

Jeg vil faktisk gerne skifte til Nicolaj Fage-Lorenzen. Jeg går også ind for gennemsigtighed, og har tænkt på skift jævnligt. :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst jon petersen

OK - jeg bøjer mig. Så lad mig dog droppe det dumme alias. Gunnar, gider du ændre mit navn?

 

 

Venligst

 

Batman

Link til kommentar
Del på andre sites

Shit mand. Nu bliver det svært at navigere her inde. Kan vi stadig kande Nicolaj for Lego eller Juntafar på TS dage og skal vi nu titulere Jon, Batman?

 

Fenris

Du må kalde mig, lige hvad du vil. Blot du husker at sætte "Oh, du den opstående sols ophøjede fader" ind lige før Lego, Juntafar eller Nicolaj.

 

Jeg er ikke så formel, hvad tituleringer angår, nemlig!

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja, hvis man ønsker at skifte fra f.eks. Skewbob4522 til Hans Due Andersen (hvis man altså hedder det og navnet ikke allerede er taget).

 

Jeg går ind for navneskift der fremmer kommunikationen og får os nærmere "virkeligheden".

 

Hold da op, det er da et emne folk kan lide :)

 

Gunnar kan jeg få dig til at ændre mit navn til "Wiinberg"?

Det vil jeg sætte stor pris på!

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg går ind for navneskift der fremmer kommunikationen og får os nærmere "virkeligheden".

Jeg tillader mig også lige at stjæle en plads i tråden, nu hvor muligheden for at gå fra idé til praksis byder sig.

 

Kan jeg lokke dig til at ændre mit navn til Rasmus Espersen?

Tiden er vist løbet fra z'er og umlaut..!

Link til kommentar
Del på andre sites

 

Wiindrummer - Lasse Winberg vil jeg gerne ændre dit navn til hvis du er interesseret.

 

Det vil være helt perfekt.

tak for det!

 

Men når jeg så skal logge ind, er mit brugernavn så "Wiindrummer" eller "Lasse Wiinberg" ?

Redigeret af wiindrummer
Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu