Ganske Forfærdeligt?


Kasper Moll

Recommended Posts

  • Svar 65
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Synes sq også han spiller fedt. Men ja ser lidt fjoget ud når han spiller, men havde vi ikke også en tråd med det engang. Der er da mange herinde der ikke ser helt vildt intilligente ud når de spiller. (mig selv incl.) :doo:

Link til kommentar
Del på andre sites

Ari Hoenig har alle de fede gigs i NYC lige nu....det er der ingen af jer eller os andre der har, så drop det og vis respekt !

 

-molu

ENIG!

 

Hørte ham med kurt rosenwinkel på studenterhuset fornylig..

Swingede sindssygt hårdt og havde gang i de syret takt skift..

 

Prøv at se om I kan tage til NYC og gøre det ligeså godt som ham,...??

Link til kommentar
Del på andre sites

Han er da ikke så ringe endda....

 

Sikke en tone der er i denne tråd!!!

Jeg vil forsvare alle ulvene og sige:

 

Han spiller godt! Der er slet ikke noget at snakke om! Manden er super dygtig både teknisk og musikalsk!

 

MEN!!!! Han spiller en bestemt stil! Jeg vil kalde den free jazz. Ret mig hvis jeg er galt på den.

Denne stil kræver, at man lærer at lytte til den!

Hvis man ikke har lært at lytte til den, lyder det ofte direkte af LORT!

Det er nøjagtig det samme som moderne klassisk musik! Det skal man også lære at lytte til, for hvis ikke lyder det også direkte af LORT!

 

Jeg har gået på kons i Odense (var der nogen der sagde jazz kons?)

Jeg spiller, og har altid spillet mest rock, funk, populær musik.

Da jeg begyndte på kons, fik jeg jo nærmest et chok over det musik jeg blev præsenteret for! Troede nok de fleste lærere var på syre og svampe, men allerede efter år lød det ikke så mærkeligt mere!

 

Det er dog ikke en stil jeg dyrker! Og var jeg ikke blevet tvunget til at lytte til den, havde jeg nok stadig syntes at det lød af lort!

 

Men lad være med svine hinanden sådan til herinde! Man har vel lov til at give udtryk for at man ikke kan høre det fede ved en trommeslager, og så kan kollegaerne herinde jo hjælpe én til at lære at forstå det fede ved den trommeslager, men jeg tror ikke denne tråds fremgangsmetode er den helt rigtige..... ;-)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 6 år senere...
Gæst Rasmus Vorm



Har nørdet ham en del de sidste dage, han spiller fedt.
elsker de tilbagevende figure, og synes hans fills ligger for SIINDSYGGT!
Link til kommentar
Del på andre sites

Hehe.. Ja Lars, jeg kunne slet heller ikke huske tråden, og slet ikke at jeg havde startet den.

 

Meget er sket siden da - om jeg er blevet klogere skal være usagt, men mere erfaren er jeg i hvert fald blevet. Baggrunden er blandt andet at det blev til en omgang MGK i Odense, hvor Jazz blev en helt naturlig del af hverdagen, og der blevet lyttet til genren i meget højere grad end der blev gjort omkring d. 23 Oktober i 2005.

 

Ari er dygtig! Helt enig med de fleste! Tror jeg vil tage til en koncert med manden næste gang han gæster Danmark :)

 

At jeg så ikke lige har fidus til de der "Han har alle de fede jobs i NYC, så vis respekt" eller "kunne du gøre det bedre selv?" argumenter er en helt anden sag. Smag er nu engang en underlig subjektiv størrelse, og hvis jeg siger at nogen ikke falder i min smag, så er det indiskutabelt helt og aldeles rigtigt. Man kan så være voldsomt uenig, det er hvad det er :)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 måneder senere...

Det er vel stadig meget fedt at respektere hinanden? Jeg ville sgu da aldrig begynde at udtale mig fuldstændig ignorant om picasso, bare på grund af det ikke faldte i min smag...

 

Går ud fra at den er tilsigtet mig? I så fald, så synes jeg bestemt at det at respektere hinanden er noget vi bør stile efter. I samme omgang synes jeg derfor også at det er sjovt at det indirekte insinueres at en af mine kommentarer, lige gyldigt hvilken der henvises til, er "fuldstændig ignorant".. Det er da det man kan kalde paradoksalt - hva'? ;-)

 

I øvrigt er trådens titel formet som et spørgsmål - så, det er ikke ligefrem fordi at der konkluderes noget, men der søges mere af- og opklaring af hvad det lige er ved ham Ari som er så fedt at han, tilbage i 2005, fortjente en plads på Drummerworld, for.. Dengang, forstod jeg ham altså ikke - og, det var jeg vel i min gode ret til? Nu hvor jeg kigger tilbage, synes jeg da egentlig også at det er helt fint at der mest af alt skrives om hvad det er som de folk som kan lide ham, synes er fedt?..

Redigeret af Kasper Moll
Link til kommentar
Del på andre sites

ARI HOENIG ER SGU DA THE BOMB!!!

 

Jeg ser mere åndsvag ud når jeg spiller :whiteflag:

 

Kan ikke se om det er meningen, men jeg synes aldrig man skal slippe hi-hatten helt med foden, det giver sådan en træls lyd, knirker og alverdens! Sådan lærte jeg det i hvert fald i sin tid :argh:

 

Synes han spiller godt nok, er ikke så bekendt med stilen, men kan meget godt li det lidt "tilfældige" over det. Hans spil virker tilfældigt, om det så er fordi han spiller det på en bestemt måde, eller om det bare er ren og skær jazz, skal jeg ikke ku' sige.

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu